دکوراسیون

ایده های ساده و جذاب برای تزیین میز پذیرایی

تزیین میز پذیرایی و ایده های جذاب

میزهای پذیرایی از جمله لوازمی هستند که ممکن است در نقاط مختلفی از خانه قرار داده شوند. امروزه با توجه به افزایش سطح فرهنگی و تجملاتی خانواده های ایرانی، استفاده از میز پذیرایی بیشتر از هر زمان دیگری افزایش پیدا کرده است. میزهای پذیرایی در خانه ها انواع گوناگونی دارند، همچنین دارای تفاوت هایی در زمینه ی کاربری و استفاده هستند.

به عنوان مثال یک سری از میزها به نام میزهای عسلی معروف هستند که ارتفاع کمی داشته و جلوی مبل قرار می گیرد. یک سری از میزها دارای ارتفاع بیشتری هستند و همچنین سطحی بزرگتر، که این میزها هم برای غذاخوری استفاده شده و معروف به میز ناهارخوری هستند. میزهای دیگری هم هستند که جنبه ی زینتی داشته، اما در مواقع مختلف از آن به عنوان ابزاری برای پذیرایی استفاده می شود.

در کل امروزه با توجه به پیشرفت صنعت مد و اکسسوری، انواع و اقسامی از اینگونه میزها در دسترس مردم قرار گرفته اند. از مهمترین دغدغه های خانواده ها بعد از اینکه میز مورد نظر خود را تهیه کردند، موضوع تزیین میز می باشد. اینکه میز به چه صورت دیزاین شده باشد بسیار قابل اهمیت بوده و بر میزان تاثیرگذاری آن می افزاید.

درباره ما

فروشگاه خانه ما عرضه کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه، شلف آشپزخانه، شلف حمام، جاشمعی، اردوخوری، ظروف پلاستیکی، ارگانایزر، لیوان ماگ و به روزترین و جدیدترین کالاها را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است شما می توانید محصولات کاربردی زیرا هم از طریق خرید حضوری و هم اینترنتی تهیه کنید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید

تزیین میز پذیرایی

تزیین میز

 

میزها اغلب زیبایی چشمگیری ندارند! البته در بازار هستند میزهایی که خلاقانه تولید شده اند؛ اما روتین میزهای تولید شده دارای یک ریتم ساده هستند، به همین منظور تزیین میز است که زیبایی و مجلل بودن آن را نشان می دهد. شاید بسیار دیده باشیم که یک میز چوبی ساده که از یک رویه مسطح و چهار پایه ی معمولی تشکیل شده است، با قرار دادن یک ست اردو خوری به چه اندازه دلفریب و جذاب شده است! این همان معجزه ی دیزاین و تزیین میز است که موجب روح بخشیدن به فضا می شود.

فضا بخشیدن، در عین زیبایی

یکی از نکات مهم در زمینه ی تزیین میز این است که میزها قاعدتا بایستی دارای فضایی باشند که بتوان اشیاء زیادی را روی آن قرار داد. در حال حاضر که خانه ها به سمت آپارتمانی و کوچک شدن هستند، طبیعتا اندازه ی میزها هم در حال کاهش هستند، به همین خاطر بایستی از وسایل تزیینی استفاده کرد که نه تنها فضای میز را اشغال نکند، بلکه بتواند وسعت آن را هم بیشتر کند.

از کاربردی ترین وسایل در این زمینه می توان به ظروف اردوخوری اشاره کرد. این ظروف که معمولا به صورت چند تکه بوده که پس از کنار یکدیگر قرار گرفتن، ایجاد اشکال هندسی می کنند، قابلیت این را دارند که علاوه بر زیبایی بسیاری از مواد اعم از شکلات و کاکائو، قند، آجیل و مغز و… در خود جای بدهند، حال در نظر بگیرید که اگر بخواهید برای هر یک از این مواد از یک ظرف مجزا استفاده کنید، چه فضایی از میز اشغال می شد!

احساس را چاشنی کار کنید

میزهای پذیرایی علاوه بر اینکه می توانند محل مناسبی برای وسایل پذیرایی باشند، می توانند تجلی ساز احساس خوشایند در فضا هم باشند. در نظر بگیرید که هنگام پذیرایی از مهمان خود، بر روی میز یک شمع زینتی به همراه جاشمعی فانتزی حضور داشته باشد، زمانی که شعله ی شمع روشن شده و شروع به نوسان می کند، فضا لبریز از احساسات لطیف و عاشقانه می شود.
چه بسا میزهای پذیرایی مناسب ترین مکان برای قرار دادن این دسته از وسایل هستند تا به خوبی علاوه بر کاربری، طراوت و زندگی را هم به ارمغان بیاورند.

ظروف اردو خوری

لوازم نوشیدنی اولویت دارند!

معمولا از میزهای پذیرایی بیشتر برای پذیرایی های کوتاه مدت استفاده می شود و چیزی که بین ما ایرانیان مرسوم است، از چای و شربت در پذیرایی های خود به کرات استفاده می کنیم. پس بهتر است برای تزیین میز پذیرایی خود لیوان ماگ ست با میز قرار دهیم تا در عین استفاده توسط مهمانان، زیبایی و صمیمیت را هم به حضار القا کند.

با توجه به اکسسوری های که در بالا عنوان شد، می توانید انواع مدل ها و رنگ های آن را در فروشگاه خانه ما مشاهده و تهیه کنید. این فروشگاه با قرار دادن به روز ترین محصولات برای تزیین محیط شما، بستری فراهم کرده است تا زیباترین فضاها را خلق کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب، از جمله مهمترین آپشن های محصولات فروشگاه خانه ما محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *