مطالب عمومی

چرا باید تقسیم کننده کشو بخریم؟

جادوی نظم با تقسیم کننده کشو:

شلوغی همیشه کلاف کننده است و باعث میشه تا وقت زیادی رو دنبال وسایلی که فوری بهشون نیاز داری بگردی و خیلی اوقات هم پیداشون نمیکنی. بعد همون وسایل رو جلوی چشمت می بینی و تعجب می کنی که چطور نتونستی پیداشون کنی. کشوها و کمدهای لباس به خاطر زیاد بودن وسایل همیشه پر حجم و شلوغ هستند و آدم همیشه باید یه روز کامل و وقت بذاره تا همه چیز و مرتب کنه و در جای خودش قرار بده. چه خوبه که از اول همه وسایل را مرتب در جای خودش قرار دهیم تا در موقع ضروری بتونیم راحت پیداشون کنیم.

اما خوب زمان هایی پیش میاد که به خاطر کم بودن وقت این اتفاق نمی افته و یهو با کمد لباس شلوغ و کشوی وسایل در هم روبرو میشیم. همش فکر می کنیم چقدر خوب بود یه چیزی اختراع میشد که کمک می کرد توی نظم دهی به کشو و وسایل اتاق و خونمون. یه چیزی که فضا ها رو تقسیم بندی می کرد و خانم های خونه هم اغلب با این مشکل روبرو نمی شدن.

مثلا جمع و جور کردن ملحفه های اضافی و میهمان، جمع کردن لباس های زمستانی، کیف ها، چکمه ها و کفش هایی که وجود همشون داخل جاکفشی ضروری نیست چون مختص مهمانی های خاصی هستن که روتین اتفاق نمی افتن. همگی یه زمان هایی دوست داشتیم یکی باشه که کمک کنه تا بهم ریختگی کشو و کمدها نظم پیدا کنن.

بذارید بهتون یه مژده بدم که یه کمک خوب و همیشگی براتون رسیده. تقسیم کننده کشو که الان در فروشگاه خانه ما به راحتی قابل خرید است و به شما  کمک می کنه که وسایل داخل کشو و کمدهارو نظم بدین تا  وسایلتون رو به راحتی پیدا کنین.

درباره ما

فروشگاه خانه ما عرضه کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه، شلف آشپزخانه، شلف آشپزخانه، جاشمعی، اردوخوری، ظروف پلاستیکی، ارگانایزر، لیوان ماگ و به روزترین و جدیدترین کالاها را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است شما می توانید محصولات کاربردی زیرا هم از طریق خرید حضوری و هم اینترنتی تهیه کنید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید

تقسیم کننده کشو در جنس های مقاوم پلاستیکی که قابل تغییر برای سایز های وسایل شخصی و لباس هستن رو می تونید تهیه کنید و داخل کشو قرار بدید و به راحتی جوراب ها، لباس زیر و روسری ها را با نظم قرار دهید تا هر بار اونها دم دستتون باشن. خصوصا خانم هایی که شاغل هستند و فرزند هم دارن. کدبانوهای خونه این نظم دهنده ها رو داخل کشوهای لباس بذارید تا هر روز مجبور به مرتب کردن کشوها و کمدها نباشید.

نظم دهی با ارگانایزر:

ارگانایزر ها هم از جنس های مختلف پارچه های بادوام و محکم تا پلاستیکی و به شکل های کشویی و زیپ دار و طبقه ای در فروشگاه خانه ما با قیمت های مناسب و استثنائی موجود هستن.

ارگانایزرها بسیار متنوع اند و برای همه نوع نظم بخشی در خانه به کار می روند. ارگانایزرها رو میشه داخل کمد لباس آویزان کرد و هر جفت کفش رو در یک طبقه گذاشت. نوع دیگری از اون دارای پوشش سلفونی محکمی است که کفش ها یا کیف ها داخلش به راحتی قرار میگیرند.

کمدهای ارگانایزر با دوام هم برای جا دادن لباس و حتی رختخواب و پتوهای اضافی موجود می باشد که با یک زیپ که در وسط کمد وجود دارد می توان به راحتی از آن برای نظم دهی بهره برد.

ارگانایزرهای دیوار کوب هم برای استفاده در آشپزخانه ها طراحی و تولید شده اند که کمک شایانی به کدبانوها برای نظم دادن به دستمال ها و وسایل دم دست آنها در آشپزخانه می کند.

 

نظم دهی با ارگانایزر

ارگانایزر سه طبقه کشویی، مناسب برای اتاق و آشپزخانه

 

ارگانایزرهای پلاستیکی بسیار محکم و بادوام کشویی در سایزهای متنوع که مانند یک کمد کوچک سبک و قابل حمل در اتاق ها جهت نظم دهی وسایل، لباس ها و اسباب بازی بچه ها قابل استفاده است.

باکس های چرم ارگانایزر هم در رنگ های و طرح های متنوع موجود هستند. این باکس های جعبه ای زیبا،  هم کاربرد نشیمنگاه دارند و هم از فضای داخل آن می توان به عنوان نظم دهی به وسایل خانه مانند مجلات، کفش ها، لباس و غیره از آن استفاده کرد.

ارگانایزرهای چوبی فانتزی زیبا که سبک می باشند هم برای نظم دهی به وسایل آرایش خانم ها بسیار کاربردی است و میتوان با نظم بخشیدن به وسایل آرایشی به راحتی از آنها استفاده کرد و فرم زیبایی هم به میز آرایش خواهند بخشید.

با تهیه تقسیم کننده کشو و انواع ارگانایزر از فروشگاه خانه ما از مزیت های تحویل و پرداخت وجه درب منزل، 7 روز ضمانت بازگشت، تضمین اصالت کالا و مقایسه در زمان خرید بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *