مطالب عمومی

شیک ترین هدایای تبلیغاتی

هدیه مناسب

هدیه دادن به دوستان و عزیزان همیشه بیان کننده ی حس دو طرفه خوشایندی است. انتخاب اینکه چه هدایایی خریداری کنیم همیشه سخت و چالش برانگیز است. دوست داشتنی بودن هدیه، کاربردی و ماندگاری آن از معیارهای اولیه انتخاب یک هدیه مناسب است. امروزه هدایای تبلیغاتی زیادی در بازار و فروشگاه ها عرضه می شود. برای انتخاب یک هدیه مناسب ابتدا باید دید این هدیه را برای چه شخصی خریداری می کنیم و سپس باید به دنبال علایق او باشیم تا مطابق با آن هدیه ای مناسب تهیه کنیم.

مدتی است که لیوان ماگ وارد فروشگاه ها شده و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. ماگ برای صرف نوشیدنی هایی مانند قهوه، دمنوش و آبمیوه مورد استفاده قرار می گیرد و جنس، طرح و اندازه های متنوعی دارند.

می توان گفت ماگ هدیه ای مناسب برای شرایط گوناگون است و بسیاری از افراد از جنس و طرح های متنوع آن برای هدایای مناسبتی تولد، روز دختر، روز مرد بهره می برند. کمتر فردی دیده می شود که از دیدن این هدیه زیبا و شخصی ذوق زده نشود. می توان طرح، رنگ، حجم و جنس آن را با توجه به سلیقه ی گیرنده انتخاب کرد.

اگر به فروشگاه خانه ما سری بزنید انواع متنوعی از ماگ ها را خواهید دید.

درباره ما

فروشگاه خانه ما عرضه کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه، شلف آشپزخانه، شلف حمام، جاشمعی، اردوخوری، ظروف پلاستیکی، ارگانایزر، لیوان ماگ و به روزترین و جدیدترین کالاها را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است شما می توانید محصولات کاربردی زیرا هم از طریق خرید حضوری و هم اینترنتی تهیه کنید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید

انواع لیوان ماگ

نکات مهم در زمان خرید ماگ

   جنس محصول:

ماگ ها با 4 نوع جنس اولیه تولید می شوند. سرامیک، پلاستیک، شیشه و استیل که البته در برخی از انواع آن ممکن است از دو نوع استفاده شود.

اندازه :

اندازه هر ماگ با توجه به نوع مصرف آن متفاوت است. برخی برای نوشیدنی های داغ مانند قهوه و چای و برخی دیگر مناسب نوشیدنی های سرد مانند آبمیوه و اسموتی مناسب هستند.

دردار بودن:

اگر گرم ماندن نوشیدنی برای مدت کوتاهی برایتان اهمیت دارد حتما از نوع در دار آن تهیه کنید. برخی درهای سرامیکی و برخی دیگر درهای چوبی دارند.

دسته دار بودن:

نکته ی دیگری که برای برخی افراد از اهمیت دارد، دسته دار بودن آن است. تا بتوانند راحت آن را جابجا کنند و در هنگام صرف نوشیدنی داغ دستشان نسوزد.

لیوان ماگ

شستشوی آسان:

این نکته که طراحی و زوایای آن به گونه ای باشد که به راحتی قابل شستشو باشد نیز بسیار مهم است. چرا که در صورت راحت نبودن شستشو ممکن است خیلی زود سطح داخلی آن زرد و غیر قابل استفاده شود.

طراحی ظاهری:

این نکته در نگاه اول بسیار پر اهمیت است. انتخاب اینکه چه طرحی روی ماگ نقش بسته به سلیقه ی شما و یا گیرنده هدیه بستگی دارد. برخی از انواع آنها نیز که شیشه ای هستند فاقد طرح می باشند. مانند ماگ مخصوص دمنوش شیشه ای که به راحتی محتویات  داخل آن قابل دیدن است.

مطالب بیشتر: چرا باید تقسیم کننده کشو بخریم؟

 

در فروشگاه خانه ما بیش از 50 نوع ماگ برای هدیه دادن وجود دارد. ماگ های ساده و زیبای سرامیکی، مدل کوچک شیشه ای شات قهوه، مدل طرح دار و پاپیونی، مدل مگنت دار ، قاشق دار، مدل شبرنگ، ماگ های شیشه ای رنگی جذاب، خالدار پلاستیکی، مدل حصیری با رنگهای متنوع و فانتزی، ماگ وارمردار، مدل قلبی، مدل پرطرفدار استارباکس، درب آینه ای، طرح بشکه، هشت ضلعی، طرح گوزن، کف زنبوری، طرح سنگی، طرح خمره ای، طرح کودک، طرح شیپوری، آدم برفی، طرح فلامینگو، طرح لنز، طرح اسموتی و انواع ماگ های مخصوص دمنوش .

این تنوع محصول ماگ در فروشگاه خانه ما فرصت منحصر به فردی است تا برای عزیزان خود برای هر مناسبتی هدیه ای خاص و دوست داشتنی تهیه کنید.

ماگ سرامیکی

مناسب ترین  هدایای تبلیغاتی

حتما برایتان پیش آمده است که برای خرید به فروشگاهی رفته باشید و بعد از خرید هدیه ای به شما تقدیم کرده باشند. این هدیه همیشه شما را به یاد آن فروشگاه خواهد آورد و حس خوبی را القا می کند و احتمالا باعث شده که بارها برای خرید به همان فروشگاه سر بزنید. به این پیشکش ها هدایای تبلیغاتی می گویند.

به هر میزان که هدیه ی دریافتی بیشتر مقابل چشمان دریافت کننده باشد بیشتر برند شما را به یاد خواهد سپرد. پس یکی از راههای مناسب و شیک برای تبلیغات بدون اینکه اغراق آمیز وتحمیل کننده باشد همین هدایای تبلیغاتی پر مصرف است. چندین نکته مهم برای دادن این هدایا که دانستن آنها اهمیت ویژه ای دارد:

ماگ های تبلیغاتی کاربردهای متفاوتی دارند بطور مثال برخی از آنها برای گذاشتن مداد و خودکار استفاده می کنند تا وسایل روی میز را مرتب کنند. حتی از این ماگ ها به عنوان گلدان هم استفاده شده است. چه بهتر که هدیه شما همیشه مقابل چشمان همه مخصوصا گیرنده ی آن باشد و این یکی از مهمترین نکات در نوع هدایای تبلیغاتی است.

پس هنگام خرید به سبک زندگی گیرنده توجه کنید و با توجه به آن، طرح و رنگ مناسبی را انتخاب نمایید. تلاش کنید طرح و سبک هدایای تبلیغاتی شما منتقل کننده حس خوشایندی در گیرنده باشد.

با توجه به نوع، سبک و رنگ ماگ ها دستتان برای انتخاب بسیار باز است.

1 نظر در “شیک ترین هدایای تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *