دکوراسیون

چیدمان و دکوراسیون خانه

دکور دیوار با بشقاب آبی گرد

هنگام طراحی، چیدمان و دکوراسیون خانه همه ی ما تلاش می کنیم خانه ای شیک و زیبا داشته باشیم. شاید تصور کنید برای داشتن یک خانه ی زیبا باید هزینه ی زیادی را بابت دکور پرداخت کنید. لازم است بدانید در واقع خلاف این ماجرا برقرار است. شما باید از ایده های ناب و خلاقانه برای دکور خانه ی خود استفاده کنید. در چنین حالتی می توانید با صرف هزینه ای معقول، خانه ای زیبا و شیک داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند ایده برای دکور خانه را با هم بررسی کنیم.

تزیین خانه با جاشمعی و ریسه نوری

 

دکوراسیون خانه با شمع و ریسه نوری

برای آن که بتوانیم دکوراسیون خانه ی خود را به بهترین نحو انجام دهیم، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست. جاشمعی های زیبا و متنوع در کنار یک ریسه ی نوری می توانند جلوه ی بسیار زیبایی به خانه ی ما بدهند. برای این کار کافی است 1 الی 3 عدد جاشمعی با فرم دلخواه را تهیه کرده و شمع مناسب در آن ها قرار دهیم.

سپس می توانیم با استفاده از یک ریسه نوری با طرح دلخواه جلوه ی زیبایی به جاشمعی های خود بدهیم. اگر اندازه جاشمعی ها بزرگ است بهتر است از 1 الی 2 جاشمعی استفاده کنید. اگر اندازه آن ها کوچک است، می توانید تعداد بیشتری را در نظر بگیرید. این ایده را می توانید در کنار پرده ی پذیرایی روی زمین اجرا کنید. این ایده ی خلاقانه نمای جذابی به خانه ی شما می دهد.

 

دکور خانه با فانوس

دکوراسیون خانه با فانوس ها

استفاده از فانوس نیز یکی دیگر از ایده های خلاقانه برای دکوراسیون خانه می باشد. شما می توانید از ست های 3 عددی فانوس برای اجرای این ایده بهره بگیرید. برای این کار کافی است درون فانوس های خود شمع ال ای دی که باتری خور است قرار دهید و سپس فانوس ها را کنار میز تلویزیون یا آینه ی ایستاده قرار دهید. همچنین برای زیبایی بیشتر می توانید فانوس ها را با استفاده از یک ریسه ی نوری دلخواه تزیین کنید.

 

دکور دیوار با بشقاب آبی گرد

 

برای این که بتوانیم دیوار های خانه ی خود را دیزاین کنیم حتما نیاز به خرید تابلو های گرون قیمت و آنچنانی نیست. با استفاده از بشقاب های زیبا می توانیم یک دیوار بسیار شیک و خاص برای خانه ی خود دیزاین کنیم. شما می توانید از بشقاب ها را با هزینه ای معقول تهیه کرده و از آن ها کمک بگیرید.

برای دکور دیوار با بشقاب می توانیم چند بشقاب در اندازه های مختلف را انتخاب کرده و با استفاده از آن ها دیوار پذیرایی را دیزاین کنیم. اما باید چند نکته را رعایت کنید. بهتر است از بشقاب هایی استفاده کنید که یک فرم دارند. یعنی به عنوان مثال بهتر است همه ی بشقاب ها گرد و یا همه مربعی باشند.

همچنین بهتر است از بشقاب هایی استفاده کنید که طرح روی آن ها یکسان و هماهنگ باشد. به رنگ گل های داخل بشقاب هم باید توجه کنید. مثلا نباید بشقاب گل قرمز را با بشقاب گل آبی کنار یکدیگر قرار بدهید. می توانید از بشقاب هایی استفاده کنید که در یک طیف رنگی قرار می گیرند. همچنین باید دقت کنید که فاصله ی میان بشقاب ها متناسب باشد، یعنی نه خیلی کم و نه خیلی زیاد.

دکوراسیون خانه با قاب عکس

قاب عکس های می توانند نماد خاطرات زیبای ما و یادآوری آن ها باشند. در واقع ما عکس می گیریم تا خاطره های خود را ثبت کنیم. با چند قاب عکس و یک ریسه نوری می توانیم یک دیوار خاطره ی جذاب و زیبا برای دکوراسیون خانه خود درست کنیم. برای این کار یک ریسه نوری با طرح یا شکل دلخواه خود تهیه می کنیم و قاب عکس ها را به وسیله ی یک گیره از آن آویزان کنیم. اگر از ریسه های سوزنی استفاده می کنید طول هر آویز را می توانید به دلخواه خود تنظیم کنید.

قاب عکس مگنتی

یک مدل دیگر ساخت دیوار خاطره با قاب عکس به این صورت است که شما می توانید قاب عکس های خود را به صورت نامنظم روی دیوار نصب کنید. بعد می توانید مابین فضا های خالی را به دلخواه خود ریسه نوری سوزنی و یا ریسه نوری توپی نصب کنید که ظاهر بسیار شیکی به دیوار شما میدهد. یک مدل دیگر ساخت دیوار خاطرات با قاب عکس به این صورت است که می توانیم قاب عکس های خود را به صورت فشرده مثل طرح یک قلب نصب کنیم و دور اون را با استفاده از ریسه نوری دیزاین کنیم.
بنابراین با صرف هزینه ای معقول می توانیم دکور بسیار زیبایی برای خانه ی خود ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *