دکوراسیون

معرفی و بررسی انواع مدل شلف دیواری در ایران

مروری بر انواع مدل شلف دیواری در ایران

انواع مدل شلف دیواری در ایران دیوارهای خالی شما را به موزه ای تبدیل می کند که می توانید وسایل خود را در آن ذخیره کرده و یا به نمایش بگذارید. بیشتر خانواده ها از کمبود فضا برای چیدمان وسایل رنج می برند.

برای کسانی که مشتاق هستند وسایل و اشیای تزئینی خود را به صورت منظم و شکیل چیدمان کنند، انواع مدل شلف دیواری و شلف آشپزخانه در ایران را به شما معرفی می کنیم که با نصب بر روی دیوار یا جاسازی در گوشه ی اتاق بدون اشغال فضا علاوه بر زیبایی بی نظیری که به خانه ی شما می بخشد به حل مشکل کمبود فضای شما نیز کمک شایانی می کند.

انواع مدل شلف دیواری در ایران

مزیت های شلف های دیواری

این روزها بیش از هر زمان دیگری تقاضا برای انواع شلف های دیواری و زمینی افزایش پیدا کرده است. دلیل آن هم کاملا واضح است. اولا که این عناصر زیبا هستند و بسیار در مرتب کردن و بهتر کردن سیمای داخلی فضاهای مختلف تاثیرگذار هستند.

دیگر اینکه با افزایش جمعیت و بیشتر شدن خانه ها و فضاهای کوچک، می توان با خرید انواع شلف های دیواری، حداکثر استفاده را از فضاها به عمل آورد. نکته ی مهم دیگر در مورد شلف ها این است که بسیار کاربردی هستند.

شما برای فضاهای مختلف از مسکونی تا اداری و کری می توانید از آنها استفاده کنید. جنس و طرح های بسیار متنوعی دارند و با سبک ها و سلایق مختلف سازگاری دارند. از این رو طراحان داخلی و معماران نیز در طراحی های خود انواع این شلف ها را به کار می برند.

شما می توانید در فضاهای زیر از انواع مدل شلف دیواری در ایران استفاده کنید:
• آشپزخانه
• تی وی روم
• اتاق خواب
• اتاق مطالعه
• اتاق کار
• دفترهای دولتی
• مدرسه ها
• دانشگاهها
• کتابخانه ها
• مراکز آموزشی
• مراکز درمانی
• و…

جدیدترین مدل های شلف دیواری

چرا سازماندهی منازل باید فرآیندی دلهره آور باشد؟ تکمیل سازماندهی منازل می تواند سرگرم کننده باشد و این امر به ویژه هنگامی درست است که انواع مدل شلف دیواری را در برنامه های تزئین و سازماندهی خود بگنجانید.

مهم نیست که آیا تمایل شما برای سازماندهی به دلیل نیاز به افزودن فضای ذخیره سازی بیشتر ناشی می شود یا می خواهید فضای داخلی زیبایی را در سراسر خانه خود ایجاد کنید، استفاده از انواع مدل شلف دیواری در ایران به زیباسازی  منحصر به فرد خانه شما کمک می کند.

 

شلف فضایی

شلف دیواری مدل فضایی

یک واحد قفسه بندی هندسی دارای یک شکل الهام گرفته از سفینه فضایی است. محفظه مکعب های متعدد برای نشان دادن کلکسیون ها مانند مینی فیگور های لگو اختصاص داده شده است.

مطالب پیشنهادی: فروش شلف های دیواری

شلف دکوری اداری

فضای دفتر خود را با قفسه های نمایش چوبی سازمان دهید. در ساخت آن از فلز سیاه و ام دی اف استفاده شده است. این طرح بسیار متناسب با فضای مدرن و روستایی می باشد.

شلف کتابخانه ای

ایده خلاقانه و جالب از جعبه های ام دی اف. مونتاژ جعبه های ساخته شده با لولا روشی منحصر به فرد و مدرن را برای جایگزینی یک کتابخانه یا یک فضای دکوری ارائه می دهد.

شلف ساده

قفسه های ساده کاملاً مناسب برای نصب روی دیوار می باشند. این مدل چوبی بسیار با دوام و دارای اشکال مستطیلی ساده با خطوط مستقیم می باشد.

شلف مکعب

این شلف نمایشی به صورت یک مکعب طراحی شده است. که دارای روکش اسپرسو و ساخت چوب جامد است. این کاملا متناسب با فضای اداری مدرن، اتاق نشیمن، اتاق خواب، اتاق خانواده و موارد دیگر می باشد.

شلف گوشه ای زیگزاگ

این قطعه شگفت انگیز را به گوشه دیوار خود نصب کنید و از فضای جدید و پرکاربرد که این قفسه به شما ارائه می دهد، استفاده کنید. رنگ روکش آن سفید غیر رسمی و چند منظوره است. این طرح چهار قفسه را برای استفاده آزاد از شما ارائه می دهد.

شلف نمایش اشلند

این مورد قفسه خاصی است که دارای ویژگی کاربردی و تزئینی است. این یک قفسه دیواری است که محفظه های زیادی را برای ذخیره سازی و نمایش دکوراسیون ارائه می دهد. رنگ سفید آن با هر نوع سبک مطابقت دارد.

شلف دیواری متقاطع مدل کوه

این شلف دیواری ساخته شده از MDF و لمینت می باشد. می توان آن را به صورت عمودی یا افقی نصب کرد. سوراخ های پیچ ها بسیار هوشمندانه به صورت مخفی تعبیه شده اند.

انواع مدل شلف دیواری گوشه ای

این شلف گوشه ای اختراع شده یک عنصر عالی کاربردی و تزئینی است. ایده آل برای اتاق نشیمن، آشپزخانه یا اتاق کودک. فضای خانه شما را مدرن جلوه می دهد.

شلف دیواری کتاب

اگر آپارتمان شما به نوعی فاقد فضای آزاد در کف اتاق است، از دیوارها برای قرار دادن کتاب استفاده کنید. انواع مدل شلف دیواری ساده، جوهره ظرافت مینیمالیستی را برای فضای داخلی شما به ارمغان می آورد. روکش تمام مشکی و پنج قفسه مربع شکل دارد

شلف دکوری مدل کنج

شلف دکوری مدل کنج به شیوه ای مدرن طراحی شده است و همین ویژگی استفاده از این شلف دکوری را بسیار پر کاربرد نموده و به راحتی در گوشه ی دیوار قابل نصب می باشد.

شلف دکوری مدل کنج ۴ طبقه زمینی

شلف گلدان نردبان

شکل نردبانی  شلف گلدان نردیان زیبایی خاصی به این مدل بخشیده است. این شلف را می توانید به راحتی در گوشه اتاق خواب یا نشیمن قرار دهید و مجسمه ها، گلدان ها و سایر اشیای تزئینی خود را درون آن قرار دهید. بخاطر قابلیت تا شدن به راحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد.

شلف گلدان نردبان

شلف دیواری 4 تایی هندسی

شلف دیواری هندسی با طرح و اشکال زیبا ایده ای منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن اشیای تزئینی می باشد. این شلف به گونه ای طراحی شده است که برای نصب در اتاق خواب، نشیمن و. . . مناسب می باشد. با نهادن گلدان ها و قاب عکس ها در درون این شلف زیبایی خارق العاده ای به فضای اتاقتان می بخشید.

شلف دیواری 4تایی هندسی

چرا بهتر است انواع مدل شلف دیواری در ایران بخریم؟

انواع مدل شلف دیواری در ایران در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از فضای داخلی خانه به عنوان نقاط کانونی برای نمایش انواع مختلفی از یادگاری ها، قطعات هنری می باشد. استفاده از انواع مدل شلف دیواری باعث می شود تا فرصت های مختلفی برای طیف گسترده ای برای ترکیب و تطبیق در هر فضای خانه فراهم شود که در ادامه مقاله چند مورد از کاربردهای انواع مدل شلف دیواری در مناطق مختلف خانه را ذکر می کنیم:

آشپزخانه: کتاب های دستور پخت، قوطی قاشق چنگال و دسته های کاسه را روی شلف دیواری قرار دهید.

اتاق نشیمن: در کنار سیستم صوتی تصویری، انواع مدل شلف دیواری در ایران را در اطراف رسانه خود قرار دهید.

سرویس بهداشتی: یک تخته چوبی را به عنوان یک روش عجیب برای حلق آویز حوله و ایجاد قفسه به دیوار تکیه دهید.

اتاق خواب: انواع شلف دیواری را در ارتفاع های مختلف به حالت تعلیق درآورید تا مناطقی برای حلق آویز لباس، کیف و سازماندهی سطل های زباله را در فضای اتاق ایجاد کنید.

دفتر کار خانگی: برای نظم بخشیدن به وسایل مختلف عکاسی، وسایل شخصی و سایر وسایل مورد نیاز سازمان از انواع مدل شلف دیواری در ایران استفاده کنید.

 

فروشگاه خانه ما

فضای خانه تاثیری شگفت انگیز در روحیه اعضای خانواده دارد. با توجه به فضای کوچک خانه ای امروزی دغدغه ی ذهنی بسیاری از خانم ها چیدمان وسایل به صورت منظم و زیبا در این فضا می باشد. اگر به دنبال راهکاری برای ساماندهی خانه خود هستید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه خانه ما سری بزنید. خانه ما با ارائه محصولاتی نظیر انواع مدل شلف دکوری در ایران و سایر محصولات پر کاربرد راهکاری بی نظیر برای زیبایی خانه ی شماست. از انواع محصولات دیدن کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *