دکوراسیون

فروش شلف های دیواری

شلف دیواری آشپزخانه

فروش شلف های دیواری جدید

فروش شلف های دیواری از زمانی که این طاقچه های زیبای دوست داشتنی تولید و نمایان شدند رونق یافت. اگر شما هم به خاطر وسایل زیاد و فضای کوچکی که دارید صبرتان لبریز شده است با خواندن این مطلب می توانید به سهولت مشکل خود را حل کنید. چگونه؟

به کمک شلف های دیواری! فروش شلف های دیواری در واقع فروش قفسه ها یا طاقچه های جذابی هستند که بر دیوار نصب می شوند و شما میتوانید وسایل خود را در آن ها بگذارید. این شلف ها چون روی دیوار نصب میشوند مشکل کم جا بودن منزلتان را از یادتان خواهند برد و همچنین زیبایی خاص و دکوراسیونی مدرن به منزل شما می بخشند. شلف دیواری و شلف آشپزخانه در واقع طاقچه هایی هستند که در هر جایی قابل نصب میباشد در صورتی که طاقچه های قدیمی این قابلیت را نداشتند و البته به زیبایی شلف های دیواری نیز نبودند.

شلف اشپزخانه

انواع شلف های دیواری

شلف ها قفسه هایی هستند که می توانند از جنس های مختلف، مثلا چوبی یا فلزی باشند.همچنین طرح و مدل های مختلف و متنوع و جذاب دارند. ویژگی مشترک همه ی شلف ها این است که همگی قابلیت نصب در هر جایی را دارند و در این مورد محدودیت ندارند. شما میتوانید با نصب چندین شلف با جنس و طرح مختلف نظم  زیبایی فضای خود را دو چندان کنید.

به طور کلی شلف ها به دو صورت دیواری و ایستاده می باشند. فروش شلف های دیواری، همراه با پیچ و رول پلاک انجام میگیرد چون این شلف ها شلف هایی معلق هستند و باید با پیچ و رولپلاک به دیوار نصب شوند. اما شلف های ایستاده هم میتوانند به صورت ایستاده روی زمین بایستند و هم میتوانند روی دیوار نصب شوند‌ و بیشتر در کنج ها و گوشه ها استفاده می شوند.

انواع شلف های دیواری

در فروش شلف های دیواری، شما می توانید با به کارگیری شلف ها در سالن پذیرایی خود لوازم لوکس و دکوری خود را در آن بچینید و فضایی بسیار زیبا ایجاد کنید. معمولا شلف هایی که برای پذیرایی استفاده می شوند در ابعاد مختلف در دسترس هستند که شما می توانید با توجه به اندازه لوازمی که قرار است در آن بگذارید و همچنین فضای خاص سالن پذیرایی خود، بهترین انتخاب را از بین ان ها داشته باشید.

فروش شلف های دیواری در اشکال هندسی متفاوت و ابعاد و طرح های مختلف صورت میگیرد. هر یک از اشکال هندسی شلف ها برای یک قسمت خاص فضا طراحی و تولید شده است. مثلا شلف های مثلثی شکل بیشتر برای گوشه ها و کنج ها هستند. اشکال هندسی متفاوت شلف ها می تواند به مقدار زیادی بر زیبایی و چشم نوازی دیوار ها موثر باشد.

همچنین می توانیم شلف های دیوار را در دو نوع ثابت و متحرک در نظر بگیریم. شلف هایی که ثابت هستند معمولا در مراحل انتهایی تولید با موادی مانند سنگ یا چوب  … پوشانده می شوند. شلف های متحرک هم اغلب کاربرد دکوری و تزئینی دارند و زیبایی بیشتری به دیوار ها می بخشند. در تولید شلف های متحرک معمولا از ام دی اف، پلی استر و دگر متریال های ویژه به کار می روند.

شلف ها علاوه بر اشکال و طرح های متنوع، رنگ های مختلف  جذابی نیز دارند که شما می توانید با سلیقه ی خود و مطابق رنگ سایر دکوراسیون منزلتان آنها را انتخاب کنید.

فروش شلف های دیواری و تولید آن ها معمولا به شکل باکس و قالب دار است و این موضوع به دلیل زیبایی و همچنین امنیت بالایی ست که این نوع شلف ها برای وسایلی که روی آن ها قرار می گیرند، فراهم می کنند. مدل هایی مدرن از شلف ها از جنس شیشه ای، فلزی، چوبی و … تولید می شود که بسیار زیبا و پر طرفدار هستند.

نصب شلف ها مطابق ایده های ساده و قانون قرینه، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود و همچنین نظم و ترتیب بیشتری را در فضا ایجاد میکند. مسئله ی بسیار مهم این است که نصب شلف هایی که مقداری سنگین هستند یا طراحی خاصی دارند را به متخصصان این کار بسپرید تا موجب خرابی و ایجاد خراش روی شلف و دیوار نشوید.

خرید انواع شلف آشپزخانه

از آنجایی که در آشپزخانه وسایل ریز و درشت بسیاری وجود دارد شلف ها برای آن گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. معمولا شلف های باز برای آشپزخانه  بهتر هستند و باعث می شوند که فضاهای بدون استفاده ی آشپزخانه به صورت بهینه استفاده شوند و همچنین فضای زیبا و مرتبی را در آشپزخانه ایجاد می کنند.

در انتخاب شلف آشپزخانه، تناسب آن ها را با رنگ و طرح کابینت ها و دیوار ها در نظر بگیرید. در مورد وسایلی که در شلف های آشپزخانه قرار میدهید باید بگوییم که وسایل و ظروفی را که بیشتر جنبه ی دکوراتیو و تزئینی دارند در شلف ها قرار دهید. در جهت دسترسی آسان تر، ظروف و وسایلی را که بیشتر استفاده می کنید در طبقه های پایین شلف و ظروفی که کاربرد کمتری دارند در طبقه های بالا قرار دهید.

شلف دیواری آویز طرح گل

مزایای استفاده از شلف

فروش شلف های دیواری به دلیل کاربرد زیاد و نقشی که در دکوراسیون ایجاد می کنند بسیار گسترده است. شلف ها به دلیل طراحی ای که دارند و فضای کمی که اشغال میکنند کاربرد و مزایای بسیاری دارند که اینجا به شرح چند مورد از مزایای آنها می پردازیم.

  • یکی از مزایای بسیار مهم شلف های دیواری این است که روی دیوار نصب می شوند و باعث می شوند از فضاهایی که بلا استفاده باقی مانده اند به صورت بهینه استفاده شود.
  • مزیت دیگر این است که فروش شلف های دیواری در طرح و رنگ های زیاد و متنوعی انجام می شود و این موضوع باعث میشود که بتوانیم آن ها را متناسب با دکوراسیون فضای مورد نظرمان انتخاب کنیم.
  • یک مزیت فوق العاده این است که فروش شلف های دیواری همراه با پیچ و رول پلاک صورت میگیرد و همچنین به دلیل اینکه معلق هستند می توانیم آنها را منطبق با هر فضایی که می خواهیم نصب کنیم.
  • مورد دیگر این است که این قفسه های دوست داشتنی به راحتی طراحی و تولید میشوند. بنابراین فروش شلف های دیواری به راحتی انجام میگیرد و خرید و اجرای آن ها هزینه زیادی در بر نخواهد داشت.

 

شلف دیواری رسیور و مودم هندسی

کاربری شلف ها در قسمت های مختلف خانه:

شلف ها به دلیل استفاده فراوانی که دارند، می توانند در قسمت های مختلفی مورد کاربری قرار بگیرد. علاوه بر استفاده در هال و پذیرایی برای قرار دادن لوازم لوکس و تزئینی می تواند در اتاق های دیگر خانه هم مورد استفاده قرار بگیرند. مثلا در اتاق کودک به راحتی می توانید برای چیدن وسایل و اسباب بازی های او، از شلف ها کمک بگیرید که هم زیبایی بیشتری را به اتاق خواهد بخشید و هم برای اتاق های کوچک می تواند صرفه‌جویی در فضای اتاق را به همراه داشته باشد.

شلف ها در آشپزخانه بسیار می تواند کاربردی باشند. معمولا در فضاهایی که به عنوان فضای پرتی در آشپزخانه شناسایی می شوند، می‌توان از شلف استفاده کرد و به این ترتیب هم به فضای در دسترس، اضافه کرد و هم به بهم ریختگی‌ها پایان داد. مثلا در قسمت زیرین کابینت ها هم می توان با نصب شلف، جایی برای ادویه ها، قندو‌شکر وچای و…مهیا کرد.

شلف ها می توانند نقش کتابخانه را هم برای شما بازی کنند. البته در صورتی که استحکام کافی را داشته باشد و همچنین از نظر ابعادی هم مناسب چیدمان کتابها باشد. با کمک شلف می توانید کتابخانه های زیبا و منحصربه‌فرد داشته باشید و در ضمن در همه قسمت های خانه از امکان داشتن کتابخانه بهره مند شوید.

مطلب مهم بعدی در ارتباط با کاربری شلف ها در اصناف مختلف می باشد. این قفسه های متنوع، به غیر از اینکه در منازل می توانند استفاده شوند، می توانند در مغازه ها و یا برخی صنوف مانند سالن های زیبایی و یا فروشگاههای لباس، لوازم دکوری و…مورد استفاده قرار بگیرند.

شلف ها می توانند در آموزشگاههای هنری و یا پیش دبستانی ها و مهدکودک ها هم مورد استفاده قرار بگیرند. تنوع و زیبایی و قیمت مناسب، می تواند عامل مهمی در انتخاب و کاربری شلف ها در این محیط‌ ها محسوب شوند.

فروشگاه خانه ما

یک فروشگاه معتبر در حیطه فروش شلف های دیواری، فروشگاه خانه ما می باشد که با چند سال سابقه ای که در فروش محصولات با کیفیت به صورت حضوری و اینترنتی داشته است اعتبار خود را ثابت کرده است. طراحی سایت فوق العاده ی این فروشگاه به شما امکان ثبت سفارشات در کمترین زمان ممکن را می دهد. همچنین این فروشگاه علاوه برا فروش شلف های دیواری، فروش لوازم دیگری را نیز مانند : اردو خوری، جا شمعی، ماگ، ظروف پلاستیکی و… را به انجام می رساند.

دیدگاهی در مورد “فروش شلف های دیواری

  1. مهران تقوی گفت:

    سلام من در مورخ 19 تیرماه سال جاری دو عدد شلف دیواری خریدم به شماره سفارش 19129 اما متاسفانه تا حالا ارسال نشده است لطفا پیگیری بفرمایید ممنونم

    1. خانه ما گفت:

      سلام وقت بخیر
      با پشتیبان واتساپ هماهنگ کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *