مطالب عمومی

چگونه با کمترین هزینه لاکچری ترین جهیزیه را بخریم؟

بهترین زمان خرید در راهنمای خرید جهیزیه

راهنمای خرید جهیزیه کامل

درباره راهنمای خرید جهیزیه کامل و لاکچری با کمترین هزینه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می‌دانید یک راهنمای خرید جهیزیه به شما کمک می‌کند با برنامه ریزی درست بتوانید با بودجه ای که دارید یک جهیزیه زیبا و لاکچری تهیه کنید؟ یک ایده بسیار کاربردی و مناسب که راهنمای خرید جهیزیه برایتان دارد این است که برای رونق بخشیدن به چیدمان وسایل  آشپزخانه و جهیزیه از انواع شلف آشپزخانه استفاده کنید. این شلف ها و باکس های دیواری باعث می شوند محیط آشپزخانه تان نظم زیادی پیدا کند در حالی که هزینه زیادی هم نمی‌برد و کاربردهای فراوانی هم دارد.این وسیله ساده می تواند به آسانی باعث شود لوازم زیبا و تزئینی آشپزخانه تان به خوبی دیده شود بدون اینکه فضا زیادی اشغال کند.

راهنمای خرید جهیزیه

فراموش نکنید اگر می‌خواهید یک جهیزیه لاکچری و زیبا با هزینه کم فراهم کنید باید کیفیت بالای لوازم مورد نیازتان را جایگزین تعداد زیاد وسایلی کنید که هرگز به آنها نیازی پیدا نمی‌کنید. این نکته بدین معنی است که اول خوب فکر کنید که کدام لوازم برای شما کاربردی‌تر است و بیشتر به آنها نیاز پیدا می کنید و چه لوازمی شاید تا سال ها به دردتان نخورد.

سپس لوازم مورد نیازتان را از برند های با کیفیت تهیه کنید و خرید لوازمی که به آنها نیازی ندارید را فراموش کنید. بدین ترتیب می‌توانید خوشحال باشید که یک انتخاب درست و اصولی انجام داده اید و هم اینکه در آینده با معضل کمبود جا برای انبوه وسایل بی استفاده مواجه نمی‌شوید.

نکته مهم دیگر در راهنمای خرید جهیزیه این که توجه داشته باشید، اگر دوست دارید بهترین لوازم را با قیمت مناسب تهیه کنید بی تعارف باید بگوییم  وقت و حوصله زیادی نیاز دارید.پس خودتان را برای خرید از نقاط مختلف شهر با فاصله های طولانی آماده کنید.

چرا که با این کار هر وسیله ای را از مرکز اصلی آن تهیه می کنید و با حذف واسطه ها می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید و با هزینه کمتر کالای بهتری خریداری کنید.پس صبور باشید و برای پیدا کردن بهترین مراکز برای خرید پرس و جو کنید.

حتی شاید مجبور باشید برای خرید برخی وسایل به شهرهای دیگری سفر کنید تا اجناس را ارزانتر خریداری کنید پس دست دست نکنید و هرچه سریعتر آماده سفر شوید.

خرید جهیزیه

اضافه بر تمام نکاتی که برای راهنمای خرید جهیزیه گفتیم داشتن خلاقیت در خرید لوازم کم هزینه ای که سبب زیبا دیده شدن خانه تان می شود می تواند شما را چندین قدم برای داشتن جهیزیه زیبا و لاکچری جلو بیندازد.چه ایده ای برای وارد کردن خلاقیت به جهیزیه تان دارید؟ ما تهیه شلف دیواری و یا باکس دیواری آشپزخانه را به شما پیشنهاد می کنیم. برای آشنایی با انواع این شلف های آشپزخانه و کاربرد هایی که دارند ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع شلف دکوری در جهیزیه های جدید

شلف دکوری همان قفسه هایی است که از قبل با آن ها آشنا هستیم.اما با طراحی زیبا تر و کاربردی تر که هم سبب زیبا شدن فضای خانه و هم نظم آن می شود. استفاده از این شلف های دکوری جدید و متنوع راهکاری است که برای زیباتر دیدن شدن وسایل‌تان در راهنمای خرید جهیزیه به شما توصیه می کنیم.

شلف های دکوری انواع زیادی دارند. شما باید با خلاقیت خودتان، فضای خانه و جهیزیه تان را در نظر بگیرید و آن وقت مناسب ترین شلف را انتخاب کنید و در جای مناسب قرار دهید. شک نکنید از دیدن تغییری که در فضا برایتان ایجاد می کند و زیبایی که می بخشد شگفت زده خواهید شد.

در این قسمت از مقاله برای راهنمای خرید جهیزیه چند مدل از از انواع شلف دکوری را به شما معرفی می کنیم تا راحت تر بتوانید شلف مورد نیاز خود را از میان آن ها انتخاب کنید.

شلف گلدان یکی از لوازم کاربردی است که با هزینه ای واقعا مناسب تغییر چشمگیری در جهیزیه تان ایجاد می کند. به عنوان مثال اگر گوشه ای از خانه شما خصوصا اگر زیر پنجره باشد خالی است به جای قرار دادن یک کنسول بزرگ و گران قیمت می توانید با قرار دادن شلف با چند گلدان زیبای گل طبیعی زیبایی فوق العاده ای به جهیزیه تان بدهید.

یا اینکه به پیشنهاد راهنمای خرید جهیزیه یک شلف دیواری زیبا تهیه کنید و در قسمتی از پذیرایی به دیوار وصل کنید.آن وقت فضای بی نظیری برای قرار دادن چند وسیله دکوری خواهید داشت.این کار نمای زیبایی در نگاه میهمانان تان خواهد بخشید و سبب می شود جهیزیه تان لاکچری و زیبا دیده شود.

گرچه همه این ها به خانه رونق می بخشد اما باز هم شلف دیواری آشپزخانه چیز دیگری است و به شدت در راهنمای خرید جهیزیه پیشنهاد می کنیم. شلف دیواری در آشپزخانه های کوچک امروزی مناسب ترین و بهترین ابزار برای نظم بخشیدن است. استفاده از این وسیله با اینکه خود هزینه چندانی نمی برد باعث می شود لوازم آشپزخانه تان که گران و لاکچری هستند در گوشه و کنار آشپزخانه رها نشوند یا به انتهای تاریک کابینت ها تبعید نشوند.بلکه با نظم و ترتیب هم برای استفاده آماده باشند و هم به خوبی دیده شوند.

زیبایی های شلف دیواری آشپزخانه

چه چیزهایی در لیست جهیزیه قرار دارد؟

تمام وسایلی که باید برای داشتن جهیزیه زیبا و لاکچری تهیه کنید شامل این موارد است:

لوازم چوبی که هم شامل مبلمان است و هم سرویس خواب. که حتما به جای نمایشگاه ها از تولیدی های آن ها خریداری کنید.

لوازم برقی آشپزخانه هم کالاهای برقی مثل یخچال و ماشین لباسشویی و هم لوازم کوچک مثل سرخ کن و آبمیوه گیری را در برمی گیرد.در انتخاب وسایل این بخش باید با دقت زیادی عمل کنید. چرا که اشتباه در انتخاب آن ها هم هزینه را به شدت بالا میبرد هم با شلوغ کردن فضا چهره بدی به آشپزخانه تان می دهد. به جای این کار به پیشنهاد راهنمای خرید جهیزیه  می توانید از ابزارهای چند کاره کمک بگیرید.

فرش که بهتر است از مدل های مدرن و ماشینی به جای نمونه های دستباف و گران قیمت خریداری کنید.

ظروف آشپزخانه با تنوعی که دارند دست شما را در انتخاب بر اساس بودجه تان باز گذاشته اند و این امکان را دارید که با هزینه واقعا کم ظروف زیبایی تهیه کنید.با توجه به این که این دسته همیشه در معرض آسیب هستند انتخاب نمونه های ارزان قیمت عاقلانه تر هم هست.

و آخرین بخش خرید در راهنمای خرید جهیزیه لوازم دکوری مانند شلف دیواری است.گاهی ممکن است برای صرفه جویی این دسته را حذف کنید که باید بگوییم اصلا انتخاب خوبی نیست. زیرا انواع دکوری هایی مثل شلف دیواری همانطور که قبلا هم به عنوان راهنمای خرید جهیزیه گفته شد با هزینه کم نقش مهمی در زیبایی جهیزیه ایفا می کنند. شما می توانید از وبسایت های اینترنتی با هزینه مناسب انواع مدل های شلف دیواری و شلف آشپزخانه را انتخاب کنید و در منزل تحویل بگیرید. در این صورت حتی نیازی به صرف زمان زیادی هم ندارید.

بهترین زمان خرید در راهنمای خرید جهیزیه

پیشنهاد ما به عنوان راهنمای خرید جهیزیه لاکچری متناسب با بودجه تان این است که خرید تمام اقلام جهیزیه را به ماه های آخر موکول نکنید.سعی کنید در فاصله ای که از نامزدی تا عروسی فرصت دارید به فکر تهیه جهیزیه باشید.تا در ماه های آخر بتوانید به جای فکر کردن به یخچال و فرش، در آرامش به فکر لذت بردن از مراسم عروسی تان باشید.

بهترین زمان خرید در راهنمای خرید جهیزیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *