دکوراسیون

انواع شلف دیواری را بشناسید

شلف دیواری مدولار

خرید انواع شلف دیواری

انواع شلف دیواری که این روزها نامشان زیاد به گوشمان می خورد، همان قفسه های چوبی زیبایی هستند که اخیرا طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند. این قفسه های بدون کادر و زیبا که تبدیل به نمونه های امروزی همان طاقچه های قدیمی شده اند انواع متنوعی دارند. طراحی این شلف ها بر اساس کاربرد های شان بوده و برای استفاده در قسمت های مختلف قابل استفاده هستند.

خرید انواع شلف دیواری

 

یک کاربرد فوق العاده انواع شلف دیواری نظم بخشیدن به فضای منزل است. اگر شما وسایل زیادی در خانه دارید و دوست دارید جوری به آن ها نظم و ترتیب ببخشید بد نیست به سراغ انواع شلف دیواری زیبا بروید. این شلف ها تنها از چوب هم ساخته نشده اند بلکه انواع فلزی و ام دی اف هم دارند.

به علاوه در رنگ های مختلف هم ساخته شده اند. شما می توانید متناسب با دکوراسیون و فضای منزل تان بهترین گزینه را انتخاب کنید و از داشتن یک خانه منظم زیبا لذت ببرید. شلف های ام دی اف قیمت پایین تری از نمونه های چوبی دارند و اگر میخواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید یک نمونه از آن ها را انتخاب کنید.

انواع مدل‌های شلف دیواری

شلف دیواری مناسب برای تلویزیون

در میان انواع شلف دیواری های متنوعی که در بازار وجود دارد شلف دیواری تلویزیون یکی از پرطرفدار ترین هاست. این نوع شلف کاربردی، با انواع و مدل های متنوعی که دارد، همه افراد با انواع سلیقه ها را راضی نگه می دارد. گرچه این تنوع بالا ممکن است شما را به هیجان بیاورد تا دوست داشته باشید خیلی سریع اولین مدلی که می پسندید را بخرید.

اما دست نگه ندارید. دستتان برای انتخاب آنقدر ها هم باز نیست. برای اینکه دکوراسیون منزل تان بهم نخورد و زیبا تر شود باید شلف تلویزیون را متناسب با دکوراسیون منزل و نیاز های تان انتخاب کنید.

شلف دیواری تلویزیون

اندازه شلف دیواری تلویزیون

اگر شما هم در خانه های آپارتمانی و کوچک زندگی می کنید حتما با مشکلات این سبک زندگی آشنا هستید. از زمانی که زندگی در آپارتمان ها افزایش پیدا کرده طراحان دکوراسیون داخلی هم به فکر طراحی های متناسب با این فضا ها افتاده اند. اصلا طراحی شلف تلویزیون هم به همین دلیل است. اما خود شما هم برای انتخاب این شلف ها باید شرایطی را در نظر بگیرید. در انتخاب شلف دیواری برای تلویزیون تان دو فاکتور را لازم است مورد توجه قرار دهید.

  • اندازه تلویزیون اندازه شلف دیواری را طوری انتخاب کنید که با اندازه تلویزیون تان متناسب باشد. این تناسب باید اینطور باشد که شلف فقط قدری از تلویزیون بزرگ تر باشد که سیم ها و ابزار جانبی را کاور کند.
  • متراژ خانه اندازه تلویزیون و شلف تلویزیون تان را طوری انتخاب کنید که با فضای تان همخوانی داشته باشد. این اندازه باید به این ترتیب انتخاب شود که تلویزیون در مرکز دیواری که برای قرار دادن آن در نظر گرفته اید قرار گیرد و زیاد بزرگ نباشد.

برای این که در انتخاب دچار خطا نشوید قبل از  اقدام به خرید به ویژگی های مورد نظر و نیازهای تان خوب فکر کنید.

سایر مطالب: فروش شلف های دیواری

فروش شلف های دیواری از زمانی که این طاقچه های زیبای دوست داشتنی تولید و نمایان شدند رونق یافت. اگر شما هم به خاطر وسایل زیاد و فضای کوچکی که دارید صبرتان لبریز شده است با خواندن این مطلب می توانید به سهولت مشکل خود را حل کنید. چگونه؟

از میان انواع شلف دیواری مدل های شلف دیواری تلویزیون معمولا دور تلویزیونی که به دیوار نصب شده قرار می گیرند. و محلی مناسب برای قرار دادن وسایل دکوری ایجاد می کنند. برخی از مدل ها هم فضایی برای قرار گرفتن تلویزیون تعبیه کرده اند که تلویزیون روی آن قرار می گیرد.

مدل های دیگری هم در بین انواع شلف دیواری هستند که در قسمت پشتی پنلی برای نصب تلویزیون قرار داده اند که تلویزیون به جای دیوار به این پنل ها نصب می شود و حالت زیبایی ایجاد می کند.

انواع مدل‌های شلف دیواری

 

توجه داشته باشید اگر شما در خانه های آپارتمانی کوچک زندگی می کنید بهتر است به سراغ مدل هایی بروید که علاوه بر شلف دیواری کنسول هم دارند. این نوع از شلف های تلویزیون بسیار جادار هستند و مدل های متنوع و زیبایی هم دارند. با این کار برای قرار دادن بقیه وسایل مربوط به تلویزیون هم با مشکل کمبود جا مواجه نمی شوید.

شلف های تلویزیون هم در انواع چوبی ساخته می شوند هم ام دی اف و… که هم از نظر تنوع مدل هم قیمت پاسخگوی نیاز های مشتریان باشند. شما می توانید قبل از اینکه به سراغ انواع شلف دیواری مناسب برای تلویزیون بروید درباره آنها تحقیق کنید تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

انواع شلف های دیواری مدولار

شلف های دیواری مدولار تنها برای نظم دادن به فضا نیستند بلکه خیلی از موافق هدف از استفاده از آن ها ایجاد یک دکور زیباست که ضمن ایجاد نظم دکوراسیون جذابی هم ایجاد کنند.  اگر شما جز دسته ای از افراد باشید که از انتخاب شلف های دیواری چنین هدفی دارند می توانید به سراغ انواع شلف دیواری مدولار بروید.

شاید کمتر با این نوع آشنا باشید اما باید بدانید شلف های مدولار بی شک یکی از زیباترین انواع شلف دیواری ها هستند. در این قسمت می خواهیم شما را با شلف های مدولار آشنا کنیم. مطالعه این بخش کمک می کند اطلاعات خوبی به دست بیاورید و کارتان برای انتخاب شلف دیواری خیلی راحت شود.

شلف دیواری مدولار

برای شروع باید بدانید شلف های مدولار دسته ای از شلف ها هستند که از قطعات مشابه و یک اندازه ساخته می شوند. این نوع جذاب از انواع شلف دیواری مثل یک پازل قطعه قطعه است که به راحتی نصب می شود. همین طور مثل یک پازل می توانید به آن ها شکل بدهید. با توجه به طرفداران زیادی که سبک های مدرن پیدا کرده اند شلف های مدولار هم مورد توجه زیادی قرار گرفته اند.

 

شلف های مدولار هم برای قفسه دیواری، کتابخانه، کمد جا لباسی، حتی شلف تلویزیون کاربرد دارند. همینطور ویژگی که آن ها را بسیار جذاب کرده این است که می توانید هر وقت از آن ها خسته شدید با تغییر در چیدن قطعات شکل شان را عوض کنید.  همین طور اگر پس از مدتی نیاز به فضای بیشتری پیدا کردید جای نگرانی نیست.

می توانید چند قطعه جدید تهیه کنید و شلف دیواری تان را بزرگ کنید. حتی می توانید به راحتی شلف مدولار را از دیوار جدا کنید و جای دیگری نصب کنید یا اگر میخواهید خانه تان را عوض کنید آن ها را با خودتان ببرید.

می بینید این دسته از شلف ها چه ویژگی های منحصر به فرد و جذابی دارند؟ همین ویژگی هاست که باعث شده خیلی پرطرفدار شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *