دکوراسیون

معرفی و بررسی انواع مدل شلف دیواری زیبا

انواع مدل‌های شلف دیواری

انواع مدل‌های شلف دیواری در نگهداری و نظم بخشیدن به بخش‌های مختلف خانه بسیار مفید هستند. اما امروزه در طراحی‌های داخلی، انواع شلف دیواری به عنوان‌یک گزینه عالی برای تزئین دیوار محسوب می‌شوند. طراحی خلاقانه  انواع مدل‌های شلف دیواری و شلف آشپزخانه فقط به عنوان نمایی برای نمایش خاطره‌های شیرین نیست. در خانه‌های مدرن انواع شلف دیواری در دکوراسیون به عنوان‌یک تزئین دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحان داخلی می‌کوشند تا مدل‌های جدید را در شکل‌های غیر معمول و نامتعارف با رویکردی خلاقانه ارائه دهند. در ادامه جدیدترین انواع مدل‌های شلف دیواری را به شما معرفی می‌کنیم.

جدیدترین انواع مدل‌های شلف دیواری

  • شلف چند لایه حصیری کلت

یکی از جدیدترین انواع مدل‌های شلف دیواری شلف چند لایه حصیری کلت می‌باشد. شلف حصیری‌یادآور خانه‌های گرم روستایی است.  جنس این شلف از چوب خیزران است و‌یک لایه بافت قابی زیبا برای آن ترسیم کرده و نوارهای  عمودی بافت شده زیبایی این شلف را دو چندان نموده است.

• شلف چند لایه حصیری کلت

  • شلف دیواری سنگی

شلف دیواری سنگی ‌یکی از جدیدترین انواع مدل‌های شلف دیواری برای ایجاد‌یک فضای تزئینی بر روی دیوار است. جنس انواع شلف دیواری در این مدل از سنگ‌های آتشفشانی است. این شلف شامل قفسه‌هایی است که می‌توانیم با توجه به سلیقه و نیازمان آن را به شکل‌های مختلف نصب کنیم.

شلف دیواری سنگی

 

 

  • شلف دیواری کاسه ای شکل

یکی دیگر از جذاب ترین انواع مدل‌های شلف دیواری، قفسه ای کاسه ای شکل است که معماران داخلی برای استفاده از تمام گوشه و کنار ه‌های خانه طراحی نمودند. این شلف دیواری به صورت‌یک کاسه توخالی دایره ای شکل می‌ماند که از چندین قسمت تشکیل شده است. قابلیت تبدیل به چند قفسه کوچک را دارد.

• شلف دیواری کاسه ای شکل

انواع شلف دیواری 

یک دیوار را می‌توان به سادگی با افزودن ‌یک شلف دیواری مدرن از کلاسیک به معاصر تبدیل کرد. انواع مدل‌های شلف دیواری در دیزاین‌های داخلی به عنوان‌یک قطعه زیبا به دکوراسیون خانه ما‌یک جلوه زیبا می‌دهد. به علاوه بر این می‌تواند به عنوان‌ یک ویترین از اشیای تزئینی که در طول سال‌ها  جمع آوری شده مانند کتاب‌های مورد علاقه که نشان دهنده شخصیت ‌یا قاب عکس‌های خاطره ساز را به خود اختصاص دهد. با ما در فروشگاه خانه ما همراه باشید تا تعدادی از زیباترین و کاربردی ترین انواع مدل‌های شلف دیواری را به شما معرفی کنیم.

جذاب ترین انواع مدل‌های شلف دیواری

  • شلف حمام درب دار آرایشی

شلف حمام درب دار آرایشی خانه ما‌یکی از جذاب ترین انواع مدل‌های شلف دیواری می‌باشد که در صورت تمایل می‌توانید به عنوان‌یک شلف زمینی نیز از آن استفاده کنید. این مدل  در بین انواع شلف دیواری به گونه ای طراحی شده است که می‌توان از آن در آشپزخانه و حمام بهره برد. شلف حمام و آشپزخانه درب دار از دو باکس با درب گاراژی تشکیل شده است که‌یکی از باکس‌های آن برای قراردادن دستمال لوله ای‌یا کیسه فریزرها مناسب است و در باکس دیگر می‌توان انواع لوازم بهداشتی و وسایل ریز آشپزخانه را قرار داد.

  • شلف گلدان فلاور باکس

در بین انواع شلف، شلف گلدان فلاور باکس از محبوبیت خاصی برخوردار است. این مدل که کاملاً ضد آب می‌باشد به دلیل کاربردهای زیادی که دارد از پرفروش ترین محصولات فروشگاه خانه ما محسوب می‌شود. می‌توان علاوه بر قراردادن گلدان از آن در گوشه ای از اتاق به عنوان‌یک شلف دکوری استفاده کرد. کاربرد دیگر آن به عنوان‌یک گل میز زیبا در کنار مبل‌هاست.

  • شلف دیواری رسیور و مودم هندسی

در فروشگاه خانه ما‌یکی دیگر از انواع مدل‌های شلف دیواری که در نظم دهی به اتاق‌ها و آشپزخانه و حتی‌یک شلف گلدان نقش مهمی‌دارد؛ شلف دیواری رسیور و مودم هندسی می‌باشد. با نصب این شلف در زیر تلویزیون و قرار دادن رسیور و مودم می‌توانید این وسایل را از دسترس کودکان دور کنید. با نصب آن در آشپزخانه و چیدن وسایل بر روی آن به آشپزخانه خود سروسامان دهید.

  • شلف‌های دیواری خلاق

یکی از خلاقانه ترین طرح‌ها در انواع مدل‌های شلف دیواری می‌باشد. ایده ای ساده و شیک برای ساماندهی اشیا است. می‌توانید کتاب‌ها و قاب عکس  را در این قفسه‌ها قرار داد و با‌ یک گلدان زیبا، جلوه ای باور نکردنی پیدا می‌کند.  قابلیت تاشو و چرخشی آنها  از جمله ویژگی‌هایی است که طراحی این مدل از انواع مدل‌های شلف دیواری را منحصر به فرد می‌کند.

  • شلف‌های دیواری براکت

در بین انواع مدل‌های شلف دیواری این طرح برای دسته بندی و گروه بندی اشیاء بسیار مناسب است. می‌توانیم کالاها‌‌یا کتاب‌های خود را به صورت دسته بندی در این قفسه قرار دهیم. وبا ترکیب عمودی، افقی اشیاء نمایی با نقوش هیجان انگیز ایجاد کنیم. اگر به خوبی و در جای مناسب نصب شوند، می‌توانند در افزودن فضای اتاق بسیار متنوع باشند و اتاق‌ها را از آشفتگی نجات دهند. این قفسه‌ها آنقدر زیبا هستند که ظرافت جدیدی را به دستشویی، راهرو‌یا حتی آشپزخانه اضافه می‌کنند.

  • شلف‌های آویزان دیواری

این مدل از شلف‌یادگار‌های ارزشمند ما را به صورتی قابی برجسته در ذهن نمایان می‌سازد. می‌توانیم تمام کارهای هنری و عکس‌های مورد علاقه خود را به جای اینکه بر روی میزها و کمد‌ها قرار دهیم از این نوع شلف دیواری برای نمایش آنها استفاده کنیم.

 

پرطرفدارترین شلف‌های دیواری در فروشگاه خانه ما 

فروشگاه خانه ما با تولید و عرضه انواع مدل‌های شلف دیواری توانسته است جایگاه مهمی‌در طراحی داخلی و دکوراسیون خانه‌ها پیدا کند. محصولات فروشگاه ما با چندین سال  سابقه و بهترین کیفیت توجه بسیاری از معماران داخلی را به سمت خود جلب نموده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه در کمترین زمان با پرطرفدارترین شلف‌های دیواری خانه ما آشنا شوید و در طی‌یک پروسه کوتاه محصول مورد نظر بر دیوار خانه شما نقش می‌بندد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *