مطالب عمومی

ظرف اردو خوری چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

اردو خوری

ظرف اردوخوری یکی از ظرف های اختصاصی سرو اردو به شمار می رود. اردو خوراکی است که ما آن را با نام پیش غذا می شناسیم. این کلمه ریشه ای فرانسوی دارد و مجموعه وسیعی از انواع خوراکی های مختلف را شامل می شود.

اردو معمولا از مواد مقوی تهیه می شود و هدف از ارائه آن این است که افراد از پرخوری جلوگیری کرده و به اندازه معمول و استاندارد کالری را از غذای اصلی دریافت کنند.

همچنین برخی از اردو ها مثل سوپ می توانند سیستم گوارش را برای پذیرش غذای اصلی آماده کنند و از ناراحتی هایی که به دلیل ورود یکباره غذا به سیستم گوارش بروز می کند، جلوگیری کنند.

چگونه ظرف اردو خوری مناسب انتخاب کنیم؟

ظروف از گذشته تا به امروز، در انواع مختلفی طراحی تولید شده اند و مهمترین استفاده آنها در زمینه غذا خوردن می باشد. این ظروف در اندازه های مختلفی و از جنس های گوناگونی تهیه می شوند و از این رو کاربردهای گوناگونی دارند. ظرف اردو خوری یکی از انواع آنها می باشد که در طرح های متفاوت و فانتزی تولید و عرضه می شود. شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که ظرف اردو خوری چیست؟

در جواب این سوال می توان گفت که ظرف اردو خوری زینت بخش سفره های شماست، چرا که این ظروف در انواع طرح های زیبا و متفاوتی تهیه می شوند و با انواع سلیقه سازگاری دارد.

درباره ما

فروشگاه خانه ما عرضه کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه، شلف آشپزخانه، شلف حمام، جاشمعی، ارگانایزر، لیوان ماگ و به روزترین و جدیدترین کالاها را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است شما می توانید محصولات کاربردی زیرا هم از طریق خرید حضوری و هم اینترنتی تهیه کنید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید

در واقع می توان گفت اردو خوری علاوه بر زینت بخشیدن به سفره شما، به آن نظم می بخشند. این ظروف در طرح های متنوعی ارائه می شود که هر کدام کاربردی متفاوت دارند، بنابراین باید انتخاب این ظروف را با توجه به سلیقه و غذای خود انجام دهید.

ظرف اردو خوری علاوه بر سفره غذا می تواند به میزی که جهت پذیرایی مهمانان با میوه و شیرینی چیده اید نیز نظم بخشیده و آن را زیباتر کند، چرا که در این ظروف علاوه بر سرو انواع دسر می توان شکلات، آجیل، میوه خشک و مواردی نظیر آنها را نیز قرار داد. از این جهت افراد باید در زمان خرید نیاز خود را در نظر بگیرند و در صورت نیاز از فروشنده و یا مسئول فروشگاه راهنمایی بخواهند تا انتخابی درست داشته باشد.

ظروف اردو خوری بامبو طرح سرو 2 خانه

ظرف اردوخوری بسیار زیبا

انتخاب درست ظرف اردوخوری موجب می شود تا سلیقه شما زبانزد خاص و عام شود و همه افراد نسبت به چیدمان میز شما ابراز رضایت کنند. البته در این صورت خود شما نیز راحت هستید، چرا که خیلی بهم ریختگی ایجاد نمی شود و می توانید به راحتی وضعیت میز یا سفره را سر و سامان دهید.

این ظروف به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید بسیاری از خوراکی ها را که از یک خانواده اند به صورت جداگانه جهت پذیرایی استفاده کنید، مانند انواع ترشی و آجیل و …

ظرف های اردو خوری هم از نظر جنس و هم از نظر شکل و اندازه از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. بنابراین با انواع نیاز و سلیقه سازگاری دارند و می توانند بهترین انتخاب جهت تزئین سفره ها و میزهای شما باشند که جهت پذیرایی آن ها را چیده اید. همچنین محصول مذکور به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در طی تولید از کیفیتی عالی برخوردار است.

افراد بسیاری خواستار تهیه این محصولات زیبا و کاربردی می باشند، از این رو فروشگاه خانه ما با قیمتی مناسب و تنوعی بالا این ظروف عالی و با کیفیت را ارائه می کند. ظروف اردو خوری علاوه بر استفاده شخصی می تواند بهترین و البته ماندگارترین هدیه برای عزیزانتان باشد که در زمان استفاده و احساس رضایت به یاد شما می افتند.

 

ظروف اردو خوری

شکلی متفاوت از ظروف اردوخوری

برای آشنایی با تهیه انواع اردو های خوشمزه می توانید در گوگل جستجویی داشته باشید تا با طرز تهیه صدها نوع اردو آشنا شوید و یک مهمانی متفاوت را ترتیب دهید.

شکل‌های مختلف ظرف اردو خوری

ظرف اردوخوری زیبایی بخش سفره های امروزی است، چرا که این محصول در تنوع بالایی از نظر طرح تولید می شود و طرفداران و طالبان بسیاری دارد.

تنوع شکل در مورد این محصول بی ربط نیست، چرا که کاربرد آن نیز مانند شکلش متفاوت است.

برای مثال موارد خشک را می توان در یک ظرف به صورت جداگانه قرار دارد، اما مواردی مانند سس، ماست و مواردی از این قبیل این امکان را ندارند و در صورتی که در کنار هم قرار بگیرند بلافاصله مخلوط می شوند.

از این رو ظروف اردو خوری در انواع یکدست و جدا شده طراحی و تولید می شوند تا در موارد مختلفی قابلیت استفاده را داشته باشند. شکل‌های مختلف  اردو خوری در فروشگاه خانه ما قابل مشاهده می باشد، این ظروف در فروشگاه خانه ما تنوع بالایی دارند و با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسند.

تولیداتی که در این فروشگاه ارائه می شوند از برندهای معتبر تهیه شده و از کیفیتی عالی برخوردار هستند. توجه داشته باشید از طرح و شکل های مختلف ظروف اردو خوری می توان موارد زیر را نام برد که در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند:

  • ظروف اردو خوری خرگوشی که از جدیدترین طرح های این ظروف می باشد.
  • ظروف اردو خوری گوزن که طرحی مدرن و زیبا بوده می تواند زینت بخش سفره های شما باشد.
  • ظروف اردوی حلزونی پرطرفدارترین نوع این ظروف می باشد که هر روزه در حالتی جدید ارائه می شود.
اردو خوری

بهترین ظروف اردوخوری حلزونی

  • ظروف اردو خوری چند طبقه که بهترین انتخاب جهت استفاده بر روی میزهای عسلی جهت قرار دادن شیرینی و شکلا می باشد.
  • ظروف اردو خوری چند تکه که با خلاقیتی عالی طراحی شده اند و با در کنار هم قرار گرفتن شکل یک گل یا یک سمبل دیگر را نمایش می دهند.

موارد ذکر شده از محبوب ترین و البته شکل های مختلفی از جدیدترین ظرف اردو خوری می باشد که متقاضی فراوانی داشته و توسط اغلب افراد استفاده می شوند.

هر کدام از موارد ذکر شده کاربردهایی متفاوت با دیگری دارد و معمولا جهت سرو انواع دسر و پیش غذا استفاده می شود. علاوه بر آن این ظروف می توانند در میز پذیرایی نیز جهت سرو شیرینی، آجیل، شکلات و میوه های خشک شده استفاده شوند.

تنوع طرح و شکل ظروف اردو خوری موجب می شود که این محصولات با انواع سلیقه سازگاری داشته باشند و البته در بیشتر اوقات انتخاب را برای افراد سخت کنند. اما با این حال این محصولات بسیار پرطرفدارند و متقاضیان بسیاری دارند، از این رو این تولیدات با کیفیت و کاربردی به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به فروش می رسند. اما افراد می توانند با خرید از فروشگاه خانه ما بهترین و شیک ترین با نازلترین قیمت ها تهیه کنند.

افراد می توانند با انتخاب زیباترین ظروف اردو مهمانی های خود را زینت بخشیده و از شلوغی های بیش از حد جلوگیری کنند، چرا که شلوغ بودن روی میز و سفره مهمان را نیز معذب می کند و همچنین استفاده از غذا و انواع دسر را سخت می کند، اما استفاده از این ظروف کاربردی می تواند کمک کند افراد چند مدل دسر را یک جا بردارند و انتخاب مورد نظر خود را سرو کنند.

طراحی خاص اردوخوری

جنس‌های مختلف ظرف اردو خوری

ظروف از گذشته های بسیار دور جهت صرف غذا مورد استفاده قرار گرفته است و تا به امروز نیز این رسم پایدار بوده و ادامه دارد.

جالب است بدانید ظرف و ظروف که در نظر بسیاری از افراد مقوله ای ساده است نیز در حال پیشرفت می باشد و سعی در سهولت افراد دارد. ظرف اردو خوری یکی از انواع این محصولات می باشد که با الهام گرفتن از گذشته و ترکیب آن با زمان حال در جنس ها و مدل های مختلفی تولید و عرضه می شوند.

امروزه انواع ظرف ها چینی و سرامیکی می باشند، اما در گذشته از ظروف فلزی، سفالی و چوبی نیز استفاده می شده است. حال تولید کنندگان انواع ظرف اردو خوری این محصولات را در انواع جنس ها طراحی و تولید می کنند تا با انواع سلیقه سازگاری داشته باشد.

مواد اولیه مورد استفاده در تولید انواع ظروف اردو خوری کیفیت بسیار بالایی دارند زیرا موجب می شوند تا کیفیت محصولات نهایی نیز مطلوب و قابل قبول باشد. به طور کلی از جنس های مختلف ظروف اردو خوری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اردو خوری سرامیکی

ظروف اردو خوری سرامیکی و یا سفید

این نوع از ظرف اردو خوری در انواع طرح و شکل های مختلفی در اندازه های بزرگ و کوچک تولید و عرضه می شوند. این ظروف بسیار شیک و زیبا بوده و بهترین انتخاب جهت تزیین سفره و میزها در زمان مهمانی های می باشد که با زیبایی و ایجاد نظم شکوه و جلال مجلس را چند برابر می کند. ظرف اردو خوری سرامیکی سفید رنگ در انواع مختلفی از طرح های این محصول تولید می شود و متناسب با انواع کاربرد و سلیقه است.

ظروف اردو خوری بامبو طرح مستطیل 4 خانه

ظرف اردو خوری چوبی

ظرف اردو خوری چوبی نیز از انواع این ظروف کاربردی می باشد که طرحی کلاسیک و شیک دارد و مناسب برای مهمانی های خودمانی می باشد. این ظروف به دلیل مقاومت بالا در برابر انواع ضربه و شکستگی می تواند در بیرون از خانه و در زمان گردش و تفریح نیز مورد استفاده باشد. ظروف اردو خوری چوبی و یا بامبو از نظر طرح و شکل تنوع بالایی دارد و با انواع سلیقه سازگار است.

• ظروف اردو خوری شیشه ای

ظروف اردو خوری شیشه ای

اردوخوری های شیشه نیز کاربردی مشابه با دیگر انواع این تولیدات دارند، اما علاوه بر آن این ظروف قابلیت استفاده در مایکروویو را نیز دارد. البته شفافیت و درخشانی این ظروف زیبایی منحصر به فردی را در میز و سفره ایجاد می کند.

ظروف اردو خوری بامبو طرح حلزونی

ظروف اردو خوری بامبو

این نوع از ظرف اردو همان گونه که از نامش مشخص است از جنس بامبو تولید می شوند و معمولا حالتی یکپارچه دارند که به وسیله چند دیواره آنها را از هم جدا کرده است. اردوهای تولید شده از جنس بامبو ظاهری شیک و منحصر به فرد دارند.

ظروف اردو خوری برنزی

ظروف اردوخوری برنجی از شیک ترین انواع این تولیدات می باشد که از طرح های زیبا و دلنشین در تولید آن ها استفاده می شود. این ظروف مقاومتی عالی نسبت به دیگر انواع ظروف اردو دارد و البته ظاهر آن نیز با دیگر انواع این محصول قابل مقایسه نیست.

انتخاب ظرف اردو خوری چوبی و یا سرامیکی بستگی به سلیقه و انتخاب افراد دارد، اما هر کدام از این ظروف مناسب برای مهمانی های خاص می باشد.

ظروف اردوخوری

تمامی محصولات موجود در بازار و فروشگاه ها هر کدام از مزایایی برخوردار بوده و معایبی را نیز به همراه دارند، این مسئله در مورد ظروف اردو خوری نیز صدق می کند و هر کدام از انواع آن دارای مزایا و معایبی هستند. اما کاربرد فوق العاده این محصولات و البته بیشتر بودن مزایای آنها به نسبت معایب سبب شده تا مورد توجه و استقبال قرار گیرند.

فروشگاه خانه ما در زمینه ظروف اردو خوری فعالیت بسیاری دارد و از این رو بهترین محصولات را در این زمینه ارائه می کند. ظروف اردو خوری موجود در این فروشگاه از مزایا و ویژگی های بسیاری برخوردار بوده و همچنین قیمتی مناسب دارد. تنوع در طرح و جنس این تولیدات موجب شده است که همه افراد محصول مد نظر خود را پیدا کنند و هیچکس دست خالی از این فروشگاه بیرون نرود.

فروشگاه خانه ما انواع ظروف اردو خوری را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند تا مشتری را راضی نگه دارد. کیفیت عالی و قیمتی مناسب موجب سازگاری این تولیدات با انواع بودجه شده است و همچنین افراد می توانند ظروف اردو خوری را به عنوان هدیه تهیه کنند.

سایر مطالب مفید: ظروف پلاستیکی آشپزخانه

چگونه انواع میز یا سفره غذا را با اردوخوری تزیین کنیم؟

همه افراد در زمان رفتن به مهمانی و یا مراجعه به فروشگاه خانه ما با ظروفی به شکل فانتزی که بسیار کاربردی نیز می باشند روبرو شده اند که ظرف اردو خوری نام دارند. اما برای بسیاری از افراد سوال است که علت محبوبیت ظروف اردو خوری چیست؟

علل محبوبیت ظروف اردو خوری بسیار زیاد است و نمی توان سر و ته آن را با یکی دو مورد کوتاه هم آورد، اما جهت پاسخ دادن به این سوال که برای افراد بسیاری پیش آمده است به چند مورد از علل محبوبیت این تولیدات اشاره می کنیم:

  • تنوع در شکل ظروف اردوخوری محصولی است که در انواع شکل های مختلفی قابلیت تولید را دارد و از این رو با انواع سلیقه و نیاز سازگار است. اشکال این ظروف کاربردی بسیار متنوع می باشد و هر کدام می تواند در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
  • تنوع در کاربرد این محصولات هم در سفره و هم در میز پذیرایی می تواند مورد استفاده قرار گرفته و موارد هم خانواده مانند انواع شیرینی جات را به صورت جداگانه بر روی میز جای دهد.
  • کیفیت عالی این ظروف کاربردی از بهترین مواد اولیه تولید می شوند و از این رو کیفیت بسیار بالایی دارند و به مدت طولانی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

تزئین میز با اردوخوری

 

  • نظم بخشیدن به میز و سفره با استفاده از ظرف اردو خوری می توان چند مورد را به طور همزمان بر روی میز قرار دارد که در نتیجه بهم تنوع بالا ولی بهم ریختگی کمی بر روی میز مشاهده می شود.
  • تنوع در جنس این نوع ظروف قابلیت تولید از جنس های مختلفی مانند چوب، سرامیک، بامبو و موارد بسیاری را دارد، از این رو این تولیدات با انواع کاربر، نیاز و سلیقه سازگارند.
  • قیمت مناسب با توجه به مطالب ذکر شده ظرف اردو خوری محصولی کاملا کاربردی با کیفیتی بالاست، در کنار هم بودن دو مزیت مانند کیفیت بالا و قیمت نازل در کنار هم به این محصولات محبوبیت بیشتری می بخشد.

با وجود مزایایی که این محصول دارد اغلب افراد برای استفاده از آن ترغیب می شوند، چرا که این تولیدات بسیار کاربردی می باشند و از این رو توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین افراد کسب کنند. افراد متقاضی می توانند با مراجعه به فروشگاه خانه ما این محصولات را در بسته بندی های متنوعی مشاهده کنند و محصول مورد نظر خود را با توجه به اولویت و نیازهای خود انتخاب و خریداری کنند.

ظرف اردو خوری قابلیت استفاده جهت سرو سس، سالاد، انواع دسر، انواع ترشیجات، انواع شیرینی و شکلات، مغزهای آجیل، چیپس میوه و موارد بسیار دیگری را دارند. کاربرد این تولیدات به گونه ای است که می توان چند نوع دسر را یک بار در سفره قرار داد که این یعنی یک تیر و چند نشان. جهت تزئین میز پذیرایی نیز این محصول می تواند انواع مغزهای آجیل را به صورت جداگانه در خود جای دهد.

یعنی به جای اینکه انواع مغزها و یا دسر را در ظروف جداگانه به اشتراک بگذارید و فضا را اشغال کنید، می توانید با استفاده از این ظروف بهم ریختگی و شلوغی را به حداقل برسانید. چرا که شلوغی روی میز مهمان را نیز معذب می کند.

ظروف اردوخوری

کاربرد اردوخوری

در گذشته افراد برای مهمانی­ ها و پذیرایی از مهمان­ ها همیشه با تعداد زیاد ظرف­ ها به دلیل استفاده از بشقاب­ ها و پیاله­ ها و کاسه ­های مختلف دچار مشکل می­شدند و شستن این همه ظرف واقعاً طاقت فرسا بود علاوه بر این چگونگی نحوه چیدمان آنها نیز به شکل مرتب و زیبا خلاقیت زیادی می­طلبید.

بخصوص برای پذیرایی مخلفات ریز مانند ترشی، مربا، دسر و انواع پیش­ غذا … نداشتن ظرف مناسب برای همگی معضلی بود. در نتیجه، این مشکلات تولید کنندگان لوازم خانگی در زمینه تولید ظروف را بر آن داشت که به فکر تولید ظروفی بپردازند که در یک قالب شکیل و زیبا و بصورت یکجا و در عین حال منظم طراحی شوند.

پس کاربرد اردوخوری در این زمان پررنگ شد. اردوخوری­ ها­ در شکل­ ها و جنس­ های مختلف ظروفی هستند که برای رفع این مشکلات و سرو پیش غذا، سالاد، ترشی، مربا و انواع دسرها طراحی شدند که در عین جمع­و­جور بودن و منظم بودن جلوه خاص و زیبایی نیز به سفره و میز می­دهند.

ظروف ارودخوری دارای تقسیم­ بندی­ های منظم که به شکل مساوی یا متفاوت بسته به سلیقه­ های مختلف مشتریان در یک قالب ساخته می­­شوند. بنابراین ما می­توانیم در عین اینکه خوراکی­ ها و تنقلات متفاوتی داریم همه را به صورت یکجا در یک ظرف جا دهیم که با توجه به ویژگی اردوخوری در تقسیم بندی، بسیار جذاب و مورد توجه نیز هست.

پس می­توان برای سرو انواع پیش غذاها یا سالادها، دسر، ترشی و غیره با توجه به کاربرد اردوخوری مورد نیاز، آنرا تهیه کرد. علاوه بر کاربرد ارین ظروف در تزیین میز شام برای سرو انواع تنقلات نیز مانند شیرینی، میوه، آجیل و انواع شکلات به کار می­رود. در اینصورت فضای کمتری اشغال می­شود و برای قرار دادن بقیه غذاها و ظرف­ های شام دچار کمبود جا نخواهید شد.

کاربرد اردوخوری در تزئین میز

سایر مطالب: 13 مدل ظرف اردو خوری شیک

ظروف اردو خوری یکی از ظرف های اختصاصی سرو اردو به شمار می رود. اردو خوراکی است که ما آن را با نام پیش غذا می شناسیم. این کلمه ریشه ای فرانسوی دارد و مجموعه وسیعی از انواع خوراکی های مختلف را شامل می شود.

مهم­ترین کارایی اردوخوری­

مهم­ترین کارایی اردوخوری در دیزاین سفره و میز غذای صبحانه، ناهار، شام، یا عصرانه و یا حتی سفره­های افطاری که در آن تنوع خوراکی زیاد است، چینش مدرن و زیبای تنقلات و مواد خوراکی­ توسط آنها است.

که از نظر شکل و مزه باید مرتبط با یکدیگر باشند و می­خواهیم بصورت جداگانه و یکجا در یک قالب پذیرایی در کنار یکدیگر چشم نوازی کنند. همه ­ی ما در مهمانی­ هایی که خیلی برایمان مهم است بخصوص برای اولین برخورد تمام سعی و تلاشمان این است که سفره به یاد ماندنی با انواع پیش غذا، دسر، و تنقلات دیگر بیاراییم اما اگر از اردوخوری­های مناسب برای این کار استفاده نکنیم شلوغی سفره و میز غذا کل زحمات ما را هدر می­دهد و تلاش ما برای تهیه شام خوشمزه نیز به چشم نمی­آید.

پس مهمترین کارایی اردوخوری اینجا کاملاً مشهود است و به ما در سبک یک چیدمان شیک و مدرن کمک می­کند.

برای اینکه سفره جذابی بچینیم اولین کاری که می­کنیم این است که کاربرد اردخوری متناسب با نوع خوراکی، دسر یا پیش غذا را تشخیص دهیم اگر در استفاده درست از کاربرد اردوخوری دچار اشتباه شویم نه تنها دیزاین میز ما زیبا نیست بلکه مهمان ­ها نیز ذهنیت دیگری درباره سلیقه و کلاس کاری ما پیدا می­کنند و نتیجه­ ی آنرا بی­سلیقگی و عدم آگاهی ما در این زمینه می­دانند. در این مقاله کاربرد درست انواع اردوخوری را برای شما توضیح خواهیم داد.

مهم­ترین کارایی اردوخوری­

چگونه انواع میز یا سفره غذا را با اردوخوری تزیین کنیم؟

برای تزیین انواع سفره یا میز با اردوخوری قبل از هر اقدامی، هدفتان را مشخص کنید. بهتر است، ظاهر و کاربرد اردوخوری با هم متناسب باشند، بدین صورت تزیین زیبا تر و جذاب تری را خواهید داشت.در مهمانی ­هایی که فرصت زیادی برای دیزاین میز غذا وجود ندارد و برای آماده کردن میز عجله داریم کاربرد اردوخوری بیشتر به چشم می­ آید.

ظروف اردو خوری

برای سرو غذاها یا پیش غذاهایی که لقم ه­ای، تکه­ای یا دانه­ای هستند و انواع فینگر فودها، همچنین برای سرو انواع بیسکوییت، یا میوه ­های ریز مانند گوجه سبز، گیلاس، آلبالو، توت و سرو پیش غذاهایی مانند سالاد الویه و ماکارونی و یا خوراکی­ های افطاری می­توانیم از ویژگی اردوخوری حلزونی استفاده کنیم که بسیار مناسب است و به تنهایی زیبایی خاصی به میز ما می­دهد.

همچنین می­توان برای سرو خوراکی­های مربوط به صبحانه نظیر عسل، مربا و… همچنین مغزهای مختلف آجیل نیز از کاربرد اردوخوری حلزونی استفاده کرد. از این مدل اردوخوری­ نه تنها در منزل بلکه در رستوران­ها و کافی شاپ­ها نیز استفاده می­شود.

اردو خوری طرح حلزونی سرامیک

از قبل گفتیم که ما باید در یک اردوخوری خوراکی­های هم خانواده قرار دهیم که با یکدیگر ارتباط درستی داشته باشند برای این منظور می­توانیم به فرض برای سرو انواع ترشی در شکل­های مختلف از ویژگی اردوخوری چند تکه استفاده کنیم و یا ماست را ممکن است با مواد خوراکی مختلف مانند گیاهان خشک و یا خیار تزیین کنیم پس می­توانیم انواع ماست را در همین مدل اردوخوری­ها بطور مجزا از ترشی­ها در اردوخوری دیگر روی میز قرار دهیم.

ظرف اردوخوری خوراکی

نمونه دیگر از کاربرد­ اردوخوری با توجه به رنگ آن است. اینگونه که برای جذاب­تر شدن سفره می­توانیم به نسبت رنگ خوراکی مورد نظر از اردوخوری با رنگ متضاد آن استفاده کرد برای مثال اگر خوراکی­های ما رنگی باشند پس کارایی اردوخوری با رنگ سفید بیشتر و چشم نوازتر است و بلعکس برای خوراکی­های سفید و یا بیرنگ می­توان از اردوخوری چوبی یا سرامیکی رنگی استفاده کرد.

تزیین خوراکی ها در ظرف اردو خوری

سرو چه غذاهایی با اردوخوری مناسب‌تر هستند؟

اردوخوری ها می توانند در سرو چندین نوع پیش غذا، دسر، تنقلات، و..کاربرد داشته باشند. مثلا در ارتباط با تنقلات می توانید از اردوخوری برای صرف آجیل و خشکبار به صورت مجزا مثلا گردو، پسته، بادام، بادام زمینی و میوه های خشک شده و انواع برگه ها و… استفاده کنید. یا برای ارائه چندین نوع شکلات و شیرینی و آبنبات در کنار هم از اردوخوری ها می توان کمک گرفت. می توانیم همزمان برای ارائه گز، پولکی، سوهان، باسلوق، انواع باقلوا و…از این ظروف زیبا استفاده کنیم. یا اگر می‌خواهیم شیرینی هایی که در یک خانواده قرار می گیرند را برای پذیرایی از مهمان، همزمان با هم استفاده کنیم، اردوخوری بهترین گزینه است.

سرو چه غذاهایی با اردوخوری

 

همچنین این ظروف وسایل بسیار خوبی هستند برای پذیرایی پیش غذا. این پیش غذاها می توانند سالادهایی مانند سالاد الویه، سالاد ماکارونی، پوره ها، رولت های سریع مانند رولت کالباس و…باشند. اردوخوری ها برای کنار هم قرارگرفتن چندین نوع ترشی یا انواع ماست ها مثل ماست بورانی اسفناج، بورانی بادمجان، ماست و لبو و…می تواند بسیار مناسب باشد.

این ظروف را می توانند بر روی میز صبحانه هم بدرخشند. مثلا برای زیباترشدن میز صبحانه می توانیم از چندین نوع مربا در کنار هم درون ظرف اردوخوری استفاده کنیم و یا استفاده از عسل و شکلات صبحانه.

در ماه رمضان اردوخوری می تواند کمک زیادی به کمتر شدن ظروف سفره افطار کند. مثلا می توانید به جای اینکه از چندین ظرف برای زولبیا و بامیه و پنیر و خرما استفاده کنید، همه را در کنار هم و در ظرف اردوخوری، قرار داده و به این ترتیب علاوه بر کم شدن ظرف های اضافه سفره زیباتر از قبل هم دیده خواهد شد.

این ظروف برای استفاده در جشن تولدها بسیار مناسب هستند. انواع تنقلات و شیرینی های دلخواه بچه ها را که معمولا دارای تنوع رنگ هم هستند را می توان داخل این ظروف برای پذیرایی به کار برد.

از پیج اینستاگرام فروشگاه خانه ما دیدن فرمایید.

دیدگاهی در مورد “ظرف اردو خوری چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

  1. حمید گفت:

    سلام
    شما با چند ظروف اردو خوری آشنایی دارید؟

    1. khaneyehma گفت:

      سلام کاربر عزیز فروشگاه خانه ما
      ظروف اردو خوری یک خانواده بسیار بزرگ است که هر روز شاهد طراحی های خاص و رنگ بندی زیبایی هستیم، که در این محتوا تنها به بخش کوچکی از این ظروف اشاره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *