ماگ, مطالب عمومی

آشنایی با انواع ماگ و مدل های آن

ماگ شیشه ای

در حالی که این همه لیوان با مدل های زیبا و عالی وجود دارد، اما هر فرد تنها یک طرح منحصر به فرد را می تواند نسبت به سایر هم خانواده ماگ ها را بپسندد که از هر لحاظ ویژگی های بخصوص و نیازهای او را برطرف می کند؛ انواع لیوان ماگ با طراحی خوب و کاربردی ترکیب شده است که به شما کمک می کند تا با استفاده از آنها و نوشیدن نوشیدنی ها بهترین تجربه را برای خود ثبت کنید؛ شما از یک ماگ چه توقعاتی دارید؟ حین انتخاب ماگ چه چیزی را برای خود اولویت قرار می دهید؟

از انواع ماگ چقدر می دانید و چه اطلاعات مفیدی در این زمینه در دست دارید؟ اگر به دنبال رنگ بندی ماگ طرح جدید هستید و در انتخاب آن مردد هستید بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید تا بتوانید یک ماگ خاص را انتخاب کنید.

اول از همه، بیایید در مورد یک چیز به توافق برسیم، انواع ماگ طعم قهوه شما را به طرز چشمگیری تغییر نخواهند داد. با این حال، ممکن است در موارد خاص طعم نوشیدنی را بهبود بخشند، و مطمئنا تجربه نوشیدنی و لذت درک شده از قهوه شما را افزایش می دهند.

اگر می خواهید یک لیوان شخصی با مزایای بسیار را برای خود و یا شخص خاصی انتخاب کنید باید اولویت های خود را در نظر بگیرید؛ زیرا هر ماگ بر اساس نیاز مشتریان تولید و روانه بازار شده است که با استقبال بیشتر از این محصول شاهد طرح های بی نظیر از کالا هستیم که امروزه به یکی از پرکاربردترین محصولات در هر خانه ای می باشد.

انواع لیوان ماگ

نوشیدنی های خوشمزه موجود در ماگ

درباره ما

فروشگاه خانه ما عرضه کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه، شلف آشپزخانه، شلف حمام، جاشمعی، اردوخوری، ظروف پلاستیکی، ارگانایزر، لیوان ماگ و به روزترین و جدیدترین کالاها را با بهترین قیمت برای شما عزیزان فراهم کرده است شما می توانید محصولات کاربردی زیرا هم از طریق خرید حضوری و هم اینترنتی تهیه کنید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید

درست است شگفت آور به نظر می رسد، موارد زیادی وجود دارد که باید قبل از خرید ماگ در نظر بگیرید، اول از همه، مهمترین عامل نوع نوشیدنی هایی است که معمولا می نوشید و سرو می کنید، باید اطمینان حاصل کنیم که ماگ مورد نظر برای نوشیدنی های گرم ساخته شده و این را به ما اجازه می دهد که بدون خطر سوختگی، آن را ایمن و ثابت نگه داریم.

از طرفی، باید از مواد غلیظ ساخته شده باشد که حین استفاده از آن نوشیدنی را به مدت طولانی داغ نگه دارد، باید ببینیم اندازه ماگ متناسب با نوشیدنی هست یا خیر؟

جنس ماگ 

می توانم حدس بزنم انواع ماگ یا لیوان های قهوه داخل کابینت آشپزخانه شما چینی یا سرامیکی هستند. این ظروف سفالی لعاب دار هستند که دنیای بسیار بزرگی دارند، طرفداران بسیاری دارد که هر روز به جمع آنها اضافه می شود و این تنها مزایا و ویژگی های خاص آن است که در جلب رضایت مثبت مشتریان بی تاثیر نبوده است.

ماگ در بازارهای حضوری و غیرحضوری به صورت خرده و عمده بدون هیچ محدودیتی در حال عرضه هستند، فراموش نکنید که از این کالا تنها برای نوشیدنی های گرم استفاده نمی شود. در زیر به چند مورد از جنس انواع لیوان ها جهت آشنایی بیشتر شما اشاره شده است:

  • سرامیکی
  • ظروف چینی
  • شیشه ای
  • پلاستیک
  • ماگ های اکریلیک

ماگ اکریلیک برای آب میوه، آب یا سودا عالی هستند. آنها همچنین هدیه های مقرون به صرفه برای نمایشگاه ها و کنوانسیون ها به شمار می آیند.

ماگ سرامیکی

ماگ چیست؟

ماگ یا لیوان های باستانی معمولا از جنس چوب یا استخوان، سرامیک و حتی از خشت درست شده بودند، که از گذشته تا به امروز شاهد کاربردهای متفاوت و جالبی از آنها بوده ایم. اما سوال اصلی که برای برخی ایجاد می شود این است که ماگ چیست؟

آشنایی با انواع ماگ و مدل های آن

انواع ماگ موجود در بازار با طرح و مدل های حیرت آور سبب جلب نظر بسیاری از مشتریان شده است که هر روزه شاهد طرح های جدید از این کالا هستیم. با وجود همه مواد و اندازه ها، هنگام خرید ماگ با گزینه های زیادی روبرو خواهید شد که ممکن است شما را کمی سردرگم کند چه بسا بهتر است قبل از خرید این محصول اولویت های خود را تعیین کنید تا برای خرید راحت تر بتوانید اقدام کنید.

یکی از راههای سریع انتخاب ماگ شناخت بهتر آنهاست که می توانید مناسب ترین ماگ مختص به خود را در زمانی کوتاه تهیه کنید.

ماگ طرح جدید

ماگ طرح جدید

ماگ های قهوه که به تازگی وارد بازار شده اند دارای هر نوع تصویر، شخصیت، شوخی و یا عباراتی آموزنده هستند که گروه های مختلف مردم الخصوص جوانان و بزرگسالان را به خود جذب کرده است.

بیشترین طرفداران ماگ های طرح جدید جوانان هستند که بیشتر از طرح های عجیب و غریب استقبال کرده اند؛ جالب است بدانید بسیاری از ماگ ها دارای معنا و مفهوم خاصی هستند.

ماگ بهترین و پرکاربردی ترین محصولی است که می توان آن را هدیه بدهید و هدیه بگیرید، به راحتی می توانید طرح و عکس خود را سفارش دهید و آن را با کیفیت بسیار بالا دریافت کنید، اگر به دنبال طرح های جدید و خاص هستید می توانید قبل از هر چیز مدل ماگ خود را انتخاب کنید و سپس طرح مورد نظرتان را روی آن پیاده کنید.

ماگ تامبلر

ماگ تامبلر نوعی دیگر از ماگ ها می باشد که ظاهر متفاوتی دارد و اغلب شبیه یک ماگ قهوه معمولی یا ماگ مسافرتی است که بزرگ هستند و نیاز به فضای به نسبت بیشتری دارند، از آنجا که معمولا بسیار خوب عایق بندی شده اند، می توانند حدود یک ساعت قهوه را حین کار کردن شما گرم نگه دارند، حتی اگر آن را در هنگام کار فراموش کرده باشید.

آنها برای حفظ گرما و جلوگیری از هر گرد و غباری به درون مایع طراحی شده اند که به لطف درپوش می توانید از آن استفاده کنید.

ماگ تامبلر

تفاوت ماگ و لیوان

به لیوان های سرامیکی ماگ گفته می شود , ماگ ها می توانند از جنس شیشه یا سفال باشند که دارای روکش سرامیکی هستند، معمولا ماگ ها نسبت به لیوان های معمولا اندازه ی بزرگ تری دارند.

ماگ مسافرتی

ماگ مسافرتی معمولا لیوان عایق بندی شده با دسته یا بدون دسته هستند که دارای درب برای جلوگیری از سرریز شدن حین رانندگی و موارد مشابه آن می باشد؛ اگر قهوه خود را در اتومبیل یا قطار بنوشید، بدون شک انواع ماگ مسافرتی را که برای سفر طراحی شده را ترجیح می دهید.

ماگ مسافرتی معمولا از جنس سرامیک یا فولاد ضد زنگ ساخته شده و قهوه بیشتری را در خود نگه می دارند و غالبا در حدود 16 اونس هستند. از آنجا که این ماگ ها بلندتر هستند، ممکن است بخواهید نحوه قرار گرفتن ماگ در زیر دستگاه قهوه ساز یا هر چیز دیگری را در نظر بگیرید. بسیاری از ماگ های مسافرتی زیر بسیاری از دستگاه های قهوه قرار نخواهند گرفت، بنابراین قبل از خرید اندازه گیری کنید.

ماگ مسافرتی

ماگ سرامیکی

ماگ سرامیکی تمیزتر و ضخیم تر هستند. انواع ماگ طرح جدید اغلب سرامیکی هستند. ماگ سرامیکی اغلب مواردی هستند که بر روی آنها حکاکی های بسیاری انجام شده است و طرفداران بسیاری دارد.

این لیوان ها با دوام و غالبا با طراحی چاپ می شوند و در مایکروویو و ماشین ظرفشویی از خود مقاومت نشان می دهند. سرامیک همچنین ماده خوبی برای عایق کاری است، به این معنی که قهوه شما مدت بیشتری گرم خواهد ماند و گرمای خوبی را در سراسر مایع موجود در ماگ شما پراکنده می کند. لعابی که برای ساخت این محصول به‌کار رفته دارای بهترین کیفیت ممکن است و در برابر گرمای نوشیدنی دچار آسیب نمی‌َشود و تاثیری در طعم و رنگ آن حاصل نخواهد کرد.به دلیل استفاده از سرامیک در ساخت این ظرف، نمی توان آن را در اجاق ماکروویو قرار داد

روش های شناخت یک لیوان ماگ خوب

چون ماگ‌ها جزو لوازم شخصی هر کس به حساب می آیند و به نوعی تصویرگر سلیقه فرد موردنظر هم می‌باشند، بیشتر افراد برای انتخاب یک لیوان ماگ فقط به ظاهر و طرح و رنگ آن دقت می کنند، در صورتیکه باید در هنگام خرید موارد دیگری را هم مورد توجه قرار داد.

  •  اول از همه این نکته که ماگ های شیشه ای و سرامیکی به دلیل اینکه در صورت وجود مایعات داغ از خود واکنش نشان نمی دهند و مواد خطرناک رها نمی کنند؛ بسیار بهتر از انواع پلاستیکی این لیوان ها عمل می‌کنند.
  •  طرح و نقش موردنظر بر روی لیوان در بهترین شرایط باید به شکل مستقیم روی لیوان چاپ شده باشد و به حالت برچسبی و کاغذی و مواد پلاستیک نباشد که خود این مواد ممکن است برای سلامتی مضر باشند.
  •  ماگ هایی دارای طرح و نقش ثابت هستند که چاپ سابلیمیشن داشته باشند.
  • بهتر است برای شستشوی ماگ از ماشین ظرفشویی و شوینده های بسیار قوی استفاده نکنید. چون با وجود ماندگاری در چاپ طرح؛ اما نحوه نگهداری از لیوان هم می تواند در ماندن طرح و نقش بر روی ماگ اثرگذار باشد.
  •  ماگ ها دارای رنج قیمتی هستند که با مراجعه به فروشگاه آنلاین خانه ما، می توانید از چند و چون این قیمت ها آگاهی پیدا کنید. قیمت های پایین‌تر از حد متوسط در مورد خرید ماگ معمولا نشاندهنده کیفیت پایین‌تری خواهد بود.

حتما خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا در کیفیت محصول خریداری شده، دچار تردید نشوید.

نکته مهم اینکه، در مورد ماگ بیشتر صحبت ها و توصیه ها در رابطه با استفاده بزرگسالان از این لیوانهای زیبا بوده است. اما توصیه ما به شما این است که برای تشویق فرزندان خود برای نوشیدن مایعات مقوی و سالم، می توانید از ماگ های مخصوص کودکان با طرح های فانتزی و زیبا هم استفاده کنید. البته با رعایت تمامی موارد گفته شده در قسمت بالا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *